Navijaci bi bili na kruhu i vodi za uspjeh na Euru

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Hrvatski navijaci spremni su na razlicite poteze da bi iskazali svoju ljubav prema nogometu, pokazalo je istraživanje kojeg je provela agencija za istraživanje tržišta Gfk.

Istinska ljubav prema vrhunskom europskom nogometu za 42 posto Hrvata znaci spremnost zaputiti se u Poljsku ili Ukrajinu bez ijednog novcica u džepu i tamo iskušati svoje sposobnosti snalaženja, a za njih 39 posto zapjevati hrvatsku himnu pred milijunskim gledateljstvom, bez obzira na glasovne mogucnosti i glazbeni talent.

Spremnost da istrce na teren za vrijeme utakmice - goli, zaogrnuti samo u hrvatsku zastavu - iskazalo je ipak samo 19% posto hrvatskih nogometnih fanova, dodaje Gfk.

Istraživanje na temu što nogomet i EURO znace hrvatskim navijacima i na što bi sve bili spremni da budu u centru dogadanja agencija GfK je provela za potrebe proizvodaca piva Carlsberg Croatia na uzorku od 200 muškaraca u dobi izmedu 25 i 39 godina.

Da su Hrvati pravi nogometni entuzijasti i vjerni navijaci potvrduje i podatak da bi za besplatne karte i put u Poljsku ili Ukrajinu bez razmišljanja njih 42 posto bilo spremni obrijati glavu i obojiti je u hrvatske nacionalne boje, dok bi ih pak samo 15 posto bilo spremno u tangama odigrati utakmicu na središnjem gradskom trgu.

Koliko je hrvatskim navijacima važan dobar plasman naše reprezentacije na europskom prvenstvu pokazuje i podatak da bi se 60 posto ispitanika bilo spremno na neki nacin žrtvovati se za ulazak Hrvatske u EURO finale - mjesec dana biti na kruhu i vodi, odreci se tuširanja ili pak seksa.

Istraživanje je takoder pokazalo da za više od polovice Hrvata (67 posto) pravo EURO iskustvo predstavlja euforija navijanja za nacionalnu reprezentaciju u dobrom društvu i odlicnoj atmosferi, bilo u omiljenom kaficu ili kod kuce.Užitak u komentiranju, analizi utakmica i procjeni rezultata nalazi njih 22 posto, dok je samo 11 kao vrhunsko EURO iskustvo navelo putovanje na neku od utakmica što je vjerojatno i posljedica gospodarskih prilika.

Zanimljivo je da je više od polovice ispitanika, njih 54 posto, reklo da bi rado bili dio tima koji priprema ovo prvenstvo. (Hina)

 


Podijeli: Facebook Twiter