Partnerski projekt Turističke zajednice Istarske županije sa svjetskim proizvođačem automobila i motocikla BMW-a, pod nazivom ''BMW Coast Drive – Enjoy the sunny sides of the streets un Istria'' nastavljena je i ove godine.
Suradnja je započela 2014. godine kao pilot projekt ''BMW Coast Drive'', a oba su partnera zbog održivog uspjeha pristala na produljenje suradnje. U projekt su tako uključeni istarski hoteli s pet zvjezdica, i to Hotel Adriatic Kempinski iz Savudrije, Meliá Coral iz Umaga, te Monte Mulini i Lone iz Rovinja. Pored hotela, tu su i vrhunski gastronomski punktovi, Hotel San Rocco iz Brtonigle, te Vinarija Kozlović iz Momjana, a projektu se pridružio i hotel Laguna Parentium iz Poreča.
Direktor TZ Istarske županije Denis Ivošević je naglasio da je Istra prije tri godine odradila veliki posao na strateškim partnerstvima. BMW je najveći i najznačajniji strateški partner destinacije Istre. Spomenutim se partnerstvom kreira svjesnost o brendu Istre i povezanost brenda Istre sa BMW-om, veli Ivošević.
Posebnost ovog projekta, u kojem se spaja regija i vrhunski brend atomobila je ta što se on provodi i izvan glavne turističke sezone čime se jača privlačnost same destinacije s ciljem produljenja sezone u Hrvatskoj. (T. GRGIĆ)