Bina-Istra je dovršila sve idejne projekte za nastavak gradnje punog profila Istarskog ipsilona od Rogovica do tunela Ucka, a na temelju njih zatražene su lokacijske dozvole. Projekti su radeni za faznu gradnju pa ce se pojedine dionice moci sukcesivno puštati u promet. Istodobno se izraduju i parcelacijski elaborati za otkup zemljišta, koji ce se predati državnoj upravi pa bi uskoro trebao zapoceti otkup.
- Lokacijske dozvole bismo trebali dobiti u svibnju. Vec smo poceli izradivati glavni projekt pa cemo po dobivanju lokacijskih u lipnju zatražiti i gradevinske dozvole. Rijec je o dozvolama za koje treba puno suglasnosti pa bismo ih trebali dobiti krajem ljeta ili pocetkom jeseni. Tako bi nakon turisticke sezone mogla poceti gradnja, kaže direktor koncesionara Bina-Istre David Gabelica.
Prema ranije objavljenom programu, posljednja faza izgradnje punog profila Ipsilona na potezu od Rogovica do Matulja trebala bi biti dovršena do ljeta 2015. To je i krajnji rok za izgradnju druge cijevi tunela kroz Ucku.
Za dionicu od Rogovica do Cerovlja rok gradnje ce biti 18 mjeseci pa bi trebala biti u pogonu vec u proljece 2014. Tako ce se sukcesivno u pogon puštati i druge dionice do završne - tunela Ucka.
Cestarine za sada nece rasti
U petak su se u medijima pojavila nagadanja da bi moglo doci do poskupljenja cestarine. Govori se o tome da cestarine nisu godinama mijenjane pa bi se mogle uskladiti s inflacijom.
Medutim, ni u Bina-Istri ni u Hrvatskim autocestama nisu pripremili nikakav zahtjev za njihovim povecanjem. Cestarine su, inace, ujednacene na svim hrvatskim autocestama i racunaju se na bazi 40 lipa po prijedenom kilometru. (Aldo POKRAJAC)
VIŠE U TISKANOM IZDANJU OD SUBOTE.