Napušteno kino postalo atraktivna pizzeria


Kreativni ljudi moraju raditi u kreativno uređenom prostoru. To je jednostavno tako. Pravilo koje nigdje ne piše, ali za koje svi znaju. Da, izgled je itekako važan, pogotovo kada se radi s djecom, jer treba prodrijeti u njihov razigrani svijet. Zadovoljiti velike i male poduhvat je u koji se upuštaju najhrabriji, a uspijevaju samo najkreativniji. Uvod je to u priču prvog pulskog kina, zaboravljenog kina Istra u velebnom secesijskom zdanju na Punti koje se zahvaljujući mašti pulskog profesora likovne kulture, slikara i kipara Vedrana Šilipetra i poduzetnika Mišela Rojnića pretvorilo u pizzeriju i igraonicu Peekaboo, ugodnu za velike i male. 

Inovativan i svježi interijer u kojem dominiraju čiste linije, roza boja na grubom kamenom zidu udahnuo je mladost staroj ljepotici koja u toj stilskoj harmoniji s velikom staklenom stijenom daje modernistički popističan štih.

Dio je to nove pizzerije Peekaboo na Punti u Puli koji je povezan s igraonicom, ali koji zahvaljujući dekoracijama i slikarijama Vedrana Šilipetra ima efekt urbanog prostora ugodnog za druženje, čime je postignut odmak od konoba štiha - drva, klupica i mesinga iz 80-ih pak sterilnih mjesta koja izgledaju kao blagovaonice neke omanje tvrtke. A brz tempo života nosi i brzu hranu, tako da su pizzerije postale kao neka urbana mjesta.

Stil je eklektičan, što se vidi iz kontrasta jasnih suvremenih linija i formi. Prostorom dominira roza boja, koja gubi na infantilnosti u kombinaciji s grubim kamenim zidom te prostoru daje dozu otmjenosti. Dizajn je nastao kao produkt fuzija, boja, značenja i identiteta podneblja.

- Nisam želio previše odskakati, jer ipak je to prostor za djecu, kaže Šilipetar dok pokazuje slikarije bikova u separeu na zidovima i objašnjava da je bikovima i životinjama želio zadržati istarsku autohtonost.

- Moj koncept bio je razbiti koncept. S jedne strane tu je grafizam za roditelje i ludičke boje i razigrani motivi poput bika, asemblaža, kombinacija dekoracija, lijepljenih tapeta i modernističkog slikarstva, objasnio je autor interijera koji je do najmanjeg detalja osmislio zahtjevan prostor koji je trebalo prilagoditi svim dobnim skupinama.

 Poseban detalj u prostoru je velika staklena stijena na mjestu starog ulaza u kino koje je sada mjesto za sjedenje i pruža pogled na ulicu, a okružen je dekoracijama crne penjačice koji zidu daje dozu otmjenosti. Zanimljiv je separe za zaljubljene koji doslovce potiče serotonin. Naime, Šilipetar je prostor oslikao profilima i usnicama koji su simbol ljubavi i slobode, dok je antički stup metafora tradicije.

A ljubav je bila i pokretač u osmišljavanju prostora. Naime, kažu da iza svakog uspješnog muškarca stoji i uspješna žena. Tako je Šilipetru u osmišljavanju pomagala njegova djevojka, također dizajnerica Iva Tuđa te su zajedno uspjeli ružno pače pretvoriti u labuda. (L. BAGAR, snimio N. LAZAREVIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter