Nakon uspješne sezone, privatni iznajmljivači štite svoju imovinu za samo 15 kuna mjesečno

Policija u Italiji preuzela termoelektranu na ugljen, a u Hrvatskoj i dalje guraju projekt Plomin C
Policija u Italiji preuzela termoelektranu na ugljen, a u Hrvatskoj i dalje guraju projekt Plomin C

Bez obzira na to jeste li svoju nekretninu naslijedili, ili kupili kreditom, apartman ili kuća koju iznajmljujete puno su više od četiri zida – oni predstavljaju sredstvo za rad i zalog za budućnost. Većina iznajmljivača po završetku sezone ulaže dodatni trud i razmišlja o ulaganjima koje će im osigurati da iduća sezona bude još uspješnija. Tako neki proširuju prostore, grade nove prostorije, ulažu u dodatne sadržaje, primjerice izgradnju bazena, ili samo osvježavaju prostor novim detaljima i dekoracijama. Kako su prirodne katastrofe uzrokovane promjenom klime i promjenjivim vremenskim uvjetima, poput ovogodišnjih požara i poplava, u Dalmaciji i Istri sve učestalije, vrlo je važno voditi računa i o tome da kvalitetno osigurate svoju imovinu.

Svjesni te potrebe, ali i svakodnevnih briga s kojima se iznajmljivači susreću, poput gostiju koji nepažnjom oštete interijer, kvarova na aparatima, ili izljeva vode iz cijevi, u Croatia osiguranju kreirali su policu osiguranja apartmana i kuća za iznajmljivanje Turist Plus. Namijenjena je svima koji žele poslovati sigurnije i s manje stresa, a koja uz klasično osiguranje imovine i uobičajena pokrića, uključuje i dodatne benefite namijenjene zaštiti samih iznajmljivača: osiguranje stvari vlasnika apartmana, osiguranje iznajmljivača od odgovornosti prema gostima, te osiguranje iznajmljivača prema trećim osobama.

Turist Plus pokriva mnogobrojne rizike, poput požara, poplave i bujice, udara groma i eksplozije, pada i udara letjelice, oluje, tuče, klizanja tla i odrona, izlijevanja vode iz cijevi, loma stakla, te provalnih krađa, razbojstava i drugih opasnosti, a uključuje i lom stakla na prozorima i vratima, ističu u Croatia osiguranju. Koliko takva polica osiguranja može biti važna možda najbolje govori iskustvo gospođe Ane (43), klijentice Croatia osiguranja koja iznajmljuje dva apartmana u Turnju i u kolovozu je strepila zbog požara koji se opasno približio kući u kojoj su apartmani.  

- Požari su mi ove godine bili blizu kuće, samo s druge strane ceste. Na sreću, nisu oštetili objekt, ali ja sam samo razmišljala kako ću, bude li potrebno, samo nazvati mog savjetnika za osiguranje. To sam i napravila, ali dva tjedna poslije toga, kada su iz apartmana otišli gosti iz Austrije, čije je dijete nehotice loptom razbilo velika staklena vrata između boravka i hodnika. Savjetnik je brzo utvrdio što se dogodilo, brzo su mi isplatili procijenjeni iznos i ja sam u kratkom vremenu sanirala štetu, kaže Ana. Posebno je važno upravo to da može računati na brzu reakciju osiguratelja, jer štete u apartmanu treba sanirati brzo, jer novi gosti najčešće dolaze za dan ili dva. Kako joj se posljednjih godina gosti sve češće vraćaju, uvjerena je da njihovom povjerenju pridonosi i činjenica da gostima uvijek istakne da posjeduje policu osiguranja koja pokriva i štetu na stvarima gosta u slučaju olujnog nevremena, poplave, požara ili provalne krađe.

Sa željom da iznajmljivačima olakša pripremu za novu turističku sezonu, Croatia osiguranje svim klijentima koji ugovore policu 'Turist Plus' do 31. prosinca 2017. godine daje dodatnih 10 posto popusta. Ako ugovorite policu osiguranja na deset godina, mjesečna premija za apartman od 30 četvornih metara može biti i manja od 15 kuna, ističu u Croatia osiguranju. Godišnja premija za apartman od 45 m2 bez popusta iznosila bi oko 378 kuna, a za apartman od 65 m2 oko 546 kuna.

Sve dodatne informacije možete dobiti na besplatnom telefonu 0800 1884, ili na internetskoj stranici www.crosig.hr, putem koje možete zatražiti i ponudu za osiguranje od prodajnog savjetnika Croatia osiguranja.

(Promo)


Podijeli: Facebook Twiter