"Početkom lipnja, nakon dovršetka plinofikacije, ugasit ćemo pogon za proizvodnju gradskog plina. Osim nas samih, tome će se sasvim sigurno radovati i pročelnik Damir Prhat koji jedva čeka početak izgradnje kružnog toka na vrhu Radićeve ulice, odnosno križanju s Rizzijevom ulicom, gdje je taj projekt bilo nemoguće započeti zbog plitko postavljenog glavnog voda gradskog plina", rekao je na prošlotjednoj konferenciji za novinare direktor Plinare Dean Kocijančić.
Jedno od najkritičnijih prometnih točaka Pule, na početku Vidikovca i Verude, kojim dnevno prođe 20 tisuća vozila, uistinu se namjeravalo riješiti novim rotorom još prije dvije godine. Međutim, plinski vod koji prolazi raskrižjem onemogućio je planove i učestalo se spominjao kraj plinofikacije kao uvjet za početak realizacije ovog projekta. Kako je izgradnja nove plinovodne mreže, odnosno ukidanje mreže gradskog plina, pri samom kraju, od jeseni je izgledno da projekt izgradnje rotora na vrhu Radićeve može početi.
- Naravno da se radujem tome, zna se da ovaj projekt namjeravamo realizirati već duže vrijeme jer je križanje Radićeve i Rizzijeve ulice jedna od najkritičnijih prometnih točaka u Puli. Ne treba spominjati da se svake godine na tom mjestu dogodi nekoliko prometnih nezgoda, prije koju godinu, na žalost, i s tragičnim posljedicama, i namjera nam je to križanje učiniti sigurnim za promet, kaže Damir Prhat, pročelnik gradskog Upravnog odjela za komunalni sustav i imovinu.
Uz kružni tok, koji bi dijelom zašao u sadašnju površinu Sjemeništa te zelenu površinu "Trojki", izgradio bi se novi dio oborinske odvodnje i javne rasvjete te "otoci" i nogostup. Rekonstrukcija samog raskrižja sastojala bi se od izgradnje kružnog toka vanjskog polumjera 13,5 metara i prometne površine 65 četvornih metara, a osim spomenutih ulica, obuhvatila bi i Coppovu u kojoj bi se izgradilo okretište. Rekonstrukcija bi obuhvatila 41 metar Budicinove, stotinjak metara Rizzijeve te 52 metra Radićeve ulice, uključujući i nogostupe. (G.ROJNIĆ)
VIŠE PROČITAJTE U TISKANOM IZDANJU