Najljepši izlog birat ce se pet puta godišnje

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Grad Pula i Turisticka zajednica pokrenuli su novu zajednicku akciju pod nazivom "Izbor najljepšeg izloga" da bi motivirali vlasnike trgovina u centru grada.

Kako je u cetvrtak na predstavljanju akcije rekao pulski gradonacelnik Boris Miletic, ovim se projektom nastavlja uspješna suradnja Grada i pulskog TZ-a koji, primjerice, suraduju i na projektu Dolcevita (uredenje fasada u starogradskoj jezgri) te brojnim kulturnim manifestacijama.

Direktorica TZ-a Sanja Cinkopan Korotaj izjavila je da je cilj akcije potaknuti cjelogodišnje uredenje izloga pa ce se najljepši birati pet puta godišnje - za Uskrs, Valentinovo, tijekom ljeta, jeseni i za Božic. Za svako razdoblje proglasit ce se pobjednik koji ce dobiti tisucu kuna i naljepnicu za izlog "Pula+ najljepši izlog".

Na kraju godine proglasit ce se ukupni pobjednik, onaj koji je bio najbolji kroz cijelu godinu. Za najljepši izlog nagrada je pet tisuca kuna i naljepnica "Pula+ najljepši izlog 2012.", za drugoplasirani tri tisuce, a treceplasirani tisucu kuna.

Peteroclani žiri, koji cine predstavnica TV Nove Ksenija Mezgec Joka, predstavnica Radio Pule Jana Vuckovic, predstavnica Glasa Istre Sanda Rojnic Sinkovic, predstavnica HDLU-a Istre Dorina Vlakancic i predstavnica pulskog TZ-a i Grada Vesna Jovicic, obilazit ce centar grada te izabrati, po svome sudu, pet najljepših izloga koje ce potom ocijeniti od jedan do pet i tako izabrati najljepši.

Akcija obuhvaca strogi centar grada, odnosno Kandlerovu ulicu, Forum, Ulicu Sergijevaca, Flanaticku, Giardine, Ciscuttijevu, Smareglinu, Leharovu, Zagrebacku ulicu do Gimnazije, Istarsku, Veronsku i Fonticku.

Buduci da najavljena akcija pocinje dodjelom nagrade za najljepši izlog "Božic 2011.", Miletic je pozvao sve vlasnike trgovina da se, usprkos lošem stanju u gospodarstvu, još malo potrude i ukljuce u akciju.

Takoder je naveo da je cilj Grada imati što više otvorenih i uredenih poslovnih prostora pa ce se ovih dana raspisati novi natjecaj za zakup praznih poslovnih prostora, a ako za njih ne bude interesa, razmislit ce se i o snižavanju mjesecnih zakupnina.


Podijeli: Facebook Twiter