Zagrebačka publika je rekla svoje, pulski burger sa špaletom je najbolji. Za vrijeme održavanja Burger festivala u Zagrebu posjetitelji su glasali za omiljeni burger i odabrali Masona, istarsku franšizu, koja se u Zagrebu predstavila originalnim burgerom Špaleta. Koncept ovog burgera nastao je kao želja da se iz zaborava izvuku tradicionalni recepti i vrate u upotrebu lokalne namirnice s određenog prostora.
- Tradicija je ono što nas umiruje i daje nam neki osjećaj kontinuiteta u ovom stalno promjenjivom svijetu i svi bismo se morali malo više potruditi kako bismo je očuvali. Špaleta, koja se može probati u pulskom Shipyard Pubu, nije samo predstavnik Istre već i hrvatskog kulinarstva na svjetskom tržištu. Zahvaljujući marketinškim aktivnostima Festivala te iznimno susretljivim medijima, uspjeli smo se predstaviti na najbolji mogući način. To nije utjecalo samo na prodaju, već i na prepoznatljivost našeg brenda na novom tržištu pa sad za Mason zna cijela Hrvatska, što nas jako veseli. Burger festival nam je donio brojne pregovore s mogućim poslovnim partnerima koji su spremni pripremati gourmet burger, a mi i dalje tražimo one koji će ga pripremati s ljubavlju. Željeli bismo se proširiti na sve veće hrvatske gradove te ponuditi burgere koji su prepoznatljivi po sastojcima s određenog područja na kojem se nalaze u ponudi, i to kao vrhunski gurmanski specijalitet, kaže Ivan Zidar, vlasnik Masona.
Festival je, inače, u 11 dana posjetilo čak 170 tisuća posjetitelja, koji su uživali u slasnim burgerima iz Zagreba, Fažane, Pule, Splita i Dubrovnika. Festival je uspio pokazati da su burgeri, prije nekvalitetna brza hrana, postali ukusan gurmanski obrok, spravljen od vrhunskih namirnica. Posjetitelji, među kojima i velike skupine stranih turista, strpljivo su čekali i po najvećoj kiši, a mnogi su i zaplesali na večernjim koncertima. (B. Ž.)