Sinoć su u Zagrebu proglašeni pobjednici Outwarda, natječaja za najbolji dizajn plakata velikog formata kojeg je 2000. godine pokrenula tvrtka za vanjsko oglašavanje Outdoor Akzent s namjerom da potakne i nagradi kvalitetu i kreativnost u dizajnu plakata.
U velikoj konkurenciji prijavljenih radova u četiri kategorije: billboard, citylight, megaboard te najbolja iskoristivost medija (strategija, kreativna realizacija, učinkovitost), pobjednikom u kategoriji citylight plakata proglašena je agencija Studio Sonda za klijenta Istarsko narodno kazalište - Gradsko kazalište Pula, za plakate vezane uz marketinšku kampanju Kazalište za kasnije.
- To je marketinška kampanja koju smo pokrenuli krajem 2014. godine u cilju razvoja publike i unapređenja prodaje, povećanja vidljivosti, popularizacije i senzibilizacije imućnijih da kupuju ulaznice za one potrebitije i slabije, kao i one mlađe koji su vješti u elektronskoj komunikaciji da kupuju ulaznice za svoje starije roditelje, djedove i bake. Kupiti nekome na dar kazališnu ulaznicu i zbog toga dobiti popust od 20 posto cilj je kampanje.
Sve ostalo odrađuje aplikacija: obavještava darovanu osobu e-pozivnicom, s ili bez fotografije (kao na plakatu) da ju u Kazalištu čeka ulaznica, objava ide i na Facebook "kazalište za kasnije", a osoba kojoj ste ulaznicu kupili sama bira predstavu koju želi gledati i na blagajni INK zamjenjuje e-pozivnicu za ulaznicu, vele iz INK-a.
Kupovinu se može obaviti on-line putem internet stranice www.ink.hr ili na blagajni INK-a gdje se nalazi instalacija.
Ovo je treće strukovno priznanje iz područja javnih komunikacija, marketinga i oglašavanja koje je kampanja Kazalište za kasnije dobila. Na festivalu Dani komunikacije, dobila je nagradu IdejaX za najbolju oglasnu kampanju HR u kategoriji Turizam, kultura i slobodno vrijeme, a u rujnu prošle godine na Weekend Media Festivalu - Regionalna revija reklamnih agencija BalCannes, bila je među 25 najuspješnijih radova. (V. B.)