Izlog cvjećarnice Arco Iris proglašen je pobjednikom akcije "Izbor najljepšeg izloga Božić 2017. godine", o čemu je prosuđivala tročlana komisija u organizaciji Turističke zajednice grada Pule. Drugo mjesto osvojio je izlog trgovine Le Mode, dok se na treće mjesto smjestio izlog trgovine Kerver.
Posebne pohvale
Danas je tim povodom organizirana prigodna svečanost u prostoru nagrađene trgovine, gdje su obznanjeni rezultati ukupnog glasovanja. Tako je, kako je rečeno, četvrto mjesto zauzeo Tally Weijl, dok je na petom mjestu najljepših izloga bio onaj Bonbonniere Kraš. Od ostalih izloga posebno su pohvaljeni She be do, Top Shop Marija, Naš dom, E cigarete u Trijerskoj ulici, Domino u Flanatic centru, Udruga djece i mladih oštećena sluha Istre u Radićevoj ulici 8, Čitaonica umirovljenika i Enoteca Istriana na Forumu.
- Radi se o akciji koju su zajedno pokrenuli turistička zajednica i Grad Pula, i drago nam je što je ta akcija zaživjela i postala već tradicionalna jer se obilježava pet puta godišnje. Cilj akcije je bio da izgledom izloga doprinesemo ukupnom izgledu našeg grada i to tijekom cijele godine, rekla je prigodno pomoćnica pročelnika Ureda Grada Lovorka Hajdić-Golja.
Također je naglasila da se željelo potaknuti trgovce u gradu da, uljepšavanjem svojih izloga, uljepšaju cijeli grad.
Tisuću kuna i naljepnica
- Naši su strateški ciljevi da nam grad postane destinacija poželjna za život i rad svih, kako naših građana, tako i turista koji dolaze, dakle stvoriti Pulu mjestom ugodnog življenja. Drago mi je što smo opet u Arco Irisu koji je dokazao svoj kontinuirani rad, izuzetnu kreativnost i dao doprinos božićnom duhu u gradu, rekla je Hajdić-Golja i vlasnici cvjećarne Marti Roce predala nagradu u vrijednosti od tisuću kuna u ime Grada Pule. Uz novčanu nagradu uručena joj je i naljepnicu Grada Pule kao dokaz nagrade i truda.
- Drago mi je što je prepoznat trud i naša kreativnost, rekla je Roce i dodala da će se i nadalje truditi da uređuju svoj izlog kako bi uljepšali i cvjećarnicu i grad općenito. (A. LONČARIĆ)