Nadahnute španjolske melodije u podzemlju Arene

Viktor Vidović i Nataša Antoniazzo (Danilo MEMEDOVIĆ)
Viktor Vidović i Nataša Antoniazzo (Danilo MEMEDOVIĆ)

Istarska glazbena scena mladih u suradnji s Arheološkim muzejom Istre i Turističkom zajednicom grada Pule upriličila je pred vrlo brojnom publikom u utorak navečer u prostoru podzemlja pulskog amfiteatra koncert iz ciklusa 7. festivala komorne glazbe "Poluotok radosti". Nastupili su mezzosopranistica Nataša Antoniazzo i gitarist Viktor Vidović, cijenjeni i priznati glazbenici s brojnim nagradama, priznanjima i koncertima u zemlji i inozemstvu.

Stručna kritika ima same riječi pohvale za rad ovih glazbenika, što su potvrdili još jednim nastupom koji je oduševio prisutnu publiku. Počelo je skladbom Heitora Ville Lobosa "Choros br.1 gitara solo", a nastavljeno je nizom popularnih španjolskih narodnih skladbi s tekstom Federica Garcie Lorce Anda, Jaleo, potom Nana de Sevilla, Los cuatro muleros, Las tres hojas, Las morillas de Jaen, Sevillanas del siglo XVIII, La Tarara, Romance de Don Boyso, El cafe de chinitas, Los reyes de la Baraja i Zorongo.

Nakon toga je sam Vidović iznimno nadahnuto odsvirao Granadu i Sevillu iz Španjolske suite, a kraj je bio u znaku majstora španjolskog impresionizma Manuela de Falle i Siete canciones populares espanolas.

Antoniazzo se predstavila odnjegovanim mezzosopranom, a odabrane su joj skladbe baš dobro ležale što se tiče boje glasa i glasovnog raspona, dok se Vidović još jednom pokazao pravim virtuozom.

Školovanje kod eminentnih glazbenih pedagoga, pohađanje tečajeva u zemlji i inozemstvu pokazalo se vrlo važnim kod ovih umjetnika koji su se predstavili u najboljem mogućem svjetlu.

Ovaj prostor, škripanju po šljunku prilikom ulaska unatoč, pokazao se izvrsnim za komorno koncertiranje, a svakako pohvale idu i organizatorici ovoga događanja Vesni Ivanović Ocvirk. (Vanesa BEGIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter