Službeni program ovogodišnjeg Weekend Media Festivala završio je premijernim predstavljanjem sekvenci dokumentarnog serijala o najboljem vaterpolskom timu posljednjih godina, o reprezentaciji Hrvatske. Autor filma "Barakude" slavni je američki TV redatelj i producent našeg podrijetla Peter Radovich, koji je u svojoj bogatoj karijeri osvojio čak 27 Emmyja.
Mia Pećina, producentica serijala iz CineStara, koji će svoju premijeru imati krajem listopada na Novoj TV, rekla je da je ideja za njegovo snimanja pala upravo na Weekendu. Radovichu se već nekoliko godina ovaj festival poklapa s ferijama, pa dolazi u Rovinj. Prošle je godine gost festivala bio i Ratko Rudić, najveći trener u povijesti vaterpola, osvajač 36 medalja s četiri reprezentacije.
Barakude su praćene od početka Svjetske lige i žestoke utakmice u Kotoru s Crnom Gorom do bronce na Svjetskom prvenstvu u Barceloni. Radovich je dakako svoj prvi hrvatski film u raskošnoj produkciji napravio na američki način, ulazeći u svlačionicu i domove vaterpolista.
Najveću pažnju festivala s oko četiri tisuće sudionika, privukla je originalna izložba Adris grupe o nagrađivanim godišnjim izvješćima, realiziranim u suradnji s agencijom Bruketa&Žinić OM. Prema konceptu, koji je osmislila sestrinska agencija Brigada, izložba je postavljena tako što je strop paviljona ispred dvorane Vikend prekriven listovima iz svih deset godišnjih izvješća, koja su potom predstavljena u deset krugova, u koje se valjalo uvući da bi se pratio presjek Adrisa po godinama.
Drugu veliku izložbu predstavila je NIS - Naftna industrija Srbije - pionir nove srpske ekonomije i jedan od poslovnih giganata regije. I NIS je, kao i Adris, poznat kao promicatelj korporativnih komunikacija. U Rovinj je tako doveo izložbu "Polet – ekonomska propaganda u Jugoslaviji 1969.-1980." Vrijeme je to ekonomske reforme u drugoj polovici prošlog stoljeća u Jugoslaviji, čiji je cilj bio uvođenje tržišta u socijalističku ekonomiju.
Novost ovogodišnjeg Weekend Media Festivala je bio program "Beograd na službenom putu", gdje su se vodeći beogradski restorani predstavili gostovanjem kuhara, klubovi večernjim partyjem, a kulturni centri uređenjem prostora. Završna večer bila je u znaku beogradske scene.
Publiku je oduševio glumac Sergej Trifunović sa svojim Moondance Big Bandom od 23 člana, a party program je u nedjelju u ranim jutarnjim satima zaključio DJ Peppe, legendarni beogradski DJ, koji je sa svojim prijateljima predstavio najbolje gradske klubove. O kulturnoj suradnji zemalja regije, govorio je poznati glumac, redatelj i producent Dragan Bjelogrlić.
Ni ove godine nije izostalo Sarajevo. Uz moderatora Davora Sučića, poznatijeg kao Sejo Sekson iz Zabranjenog pušenja, projekt "Sarajevo 2014. – prilika stoljeća" predstavili su Aljoša Čampara, zamjenik gradonačelnika, Adnan Branković, direktor njujorške agencije MediaCom i Amela Šiber, projekt menadžer kampanje Sarajevo 2014. Suvremenu sarajevsku glazbenu scenu predstavio je DiskoBajagi, audio-vizualni duo, kojeg su osnovali Vedran Mujagić i Branislav Jakubović, članovi poznate grupe Dubioza kolektiv, koja je također nastupala na Weekendu.
Po drugi je put održana regionalna revija najboljih reklamnih agencija BalCannes, gdje je prikazano stotinjak radova iz šest zemalja regije. Prvi put ove godine dodijeljene su regionalne internetske nagrade SoMo Borac u više kategorija. Na natječaj je stiglo više od sto prijava iz cijele regije, a ogroman interes javnosti pokazao je da su društvene mreže postale ozbiljan posao, a SoMo Borac u social i mobile kategorijama najvažnija regionalna internetska nagrada. (A. POKRAJAC, snimio M. MIJOŠEK)