Posljednjih godina razvila se posve nova grana u turizmu, nešto kao turisticko vjencanje. On i ona samo kažu dan i mjesto, a sve ostalo postaje briga turistickih specijaliziranih timova.
U posljednje vrijeme sve se više parova odluci izreci jadan drugome sudbonosno 'da' u nekoj dalekoj turistickoj destinaciji.
A kako bi im to bilo omoguceno, tu je citav niz specijaliziranih timova kojima je posao ispuniti želje mladencima, prenosi b92.net.
Buduci supružnici ponekad putuju samo u društvu kumova, a ponekad je "ekipa" veca. Dogada se i da na put otidu sami te svjedoke za vjencanje pronadu na licu mjesta.
Uglavnom mladenci placaju vjencanje, a oni koji ih prate sami financiraju svoj boravak. U posljednje vrijeme sve je više Amerikanaca koji za svadbu biraju Europu ili Južnu Ameriku.
Turisticki radnici tvrde da su Meksiko, Havaji, Karibi, Florida, Bermude i Španjolska najcešce destinacije koje biraju buduci bracni parovi.
Za ovakvo vjencanje najcešce se odlucuju mladi u 20-im i 30-im godinama. Oni odrede datum i mjesto, a timovi se pobrinu za sve ostalo.
Rijec je o turistickoj grani koja brzo raste, a kako tvrde turisticki agenti njihov moto glasi: 'Kada vjencanje prode, dolazi medeni mjesec, pa tako naša briga nije samo dan vjencanja, vec i daljnji dobar provod, tako da našu ponudu šaljivo nazivamo vjencani mjesec", a ne medeni mjesec.
U posljednjih deset godina je za 400 posto povecana potražnja ove specijalizirane turisticke ponude.
Istraživanja su pokazala da mladenci uglavnom ne vole vjencanja koja imaju oko 250 gostiju. Ljepše im je u manjem društvu i na neobicnom mjestu.
Sve je više i mladih parova koji za vjencanje biraju neki turisticki brod. Jedna norveška kompanija godišnje ima oko 400 vjencanja. Takva vjencanja su bez stresa, više se pamte i sve je ukljuceno i svadba i medeni mesec, tvrde turisticki agenti.