Više od devet i pol milijuna kuna zaradio je HRT tijekom dva kruga predsjednickih izbora, tocnije 9.600.057 kuna. Neosporno prvo mjesto onih koji su za promidžbu na Hrvatskoj televiziji i Hrvatskom radiju dali najviše drži predsjednicki kandidat Milan Bandic.
On je za promidžbu izdvojio oko cetiri milijuna i 150 tisuca kuna, od cega je najveci dio otišao na HTV, i to tocno 3.697.719,2 kune, kako piše u tablici prihoda HRT-a koja je po odluci novog Ravnateljstva javno objavljena.
Ostali predsjednicki kandidati bili su iznosima puno skromniji, pa je tako Nadan Vidoševic na promidžbu potrošio ukupno 1.607.440, od cega je HTV uprihodio 1.364.715 kuna, a preostali iznos otišao je Hrvatskom radiju. Vidoševic je po potrošnji na promidžbu odmah iza Milana Bandica, a iznos koji je izdvojio je tri puta manji od onoga koji je izdvojio Milan Bandic.
Dragan Primorac je treci po iznosu utrošenom za promociju na HRT-u i izdvojena sredstva su nešto manja od onih Nadana Vidoševica - oko milijun i 315 tisuca kuna.
Zanimljivo je da je predsjednik Ivo Josipovic izdvojio, u usporedbi s Bandicem, sitnih oko 645 tisuca kuna, cime u potrošnji na promidžbu u oba kruga predsjednickih izbora zauzima tek cetvrto mjesto.
Peti je Andrija Hebrang koji je HTV-u i HR-u dao oko 620 tisuca kuna samo za prvi krug predsjednickih izbora, a odmah iza njega je Miroslav Tudman s oko 346 tisuca kuna, takoder za promidžbu u prvom krugu.
Boris Mikšic je u ovoj utrci za Pantovcak HRT-u u prihod kapnuo oko 254 tisuce kuna, a Vesna Pusic oko 211 tisuca kuna.
Damir Kajin i Vesna Škare Ožbolt su potrošili manje od 200 tisuca kuna, a vrlo skromni su bili Josip Jurcevic i Slavko Vukšic, koji su za promidžbu na državnoj dalekovidnici i državnom radiju potrošili redom nešto manje od 72 i 32 tisuce kuna za prvi krug predsjednickih izbora.