Na FET-u otvoreno natjecanje "Regional Case Study (RCS)"

Petar Popić Mileusnić iz tvrtke Infobip (Danilo MEMEDOVIĆ)
Petar Popić Mileusnić iz tvrtke Infobip (Danilo MEMEDOVIĆ)

Na Fakultetu ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" otvoreno je danas ovogodišnje natjecanje "Regional Case Study (RCS)" u organizaciji Start-up udruge. Kako je u uvodu naveo Amel Hadžipašić iz Start-up udruge radi se o projektu rješavanja poslovnih slučajeva za renomirane tvrtke i to u timovima na koje su se mogli prijaviti studenti svih sveučilišta ili visokoškolskih ustanova u Hrvatskoj te mlade osobe do 30 godina s VŠS i VSS spremom.       

- Osim nagradnog fonda od 12 tisuća kuna, ovaj projekt, koji se provodi već četvrti puta, studentima nudi i mnogo više: upoznavanje s poslovanjem uspješnih tvrtki, stjecanje praktičnih znanja, mogućnost prakse ili zapošljavanja, suradnju s kolegama iz struke te, na kraju krajeva dobru zabavu, kazao je Hadžipašić te studentima poželio što bolje promišljanje slučajeva, a partnerima u projektu da među nadarenim studentima pronađu i neke od svojih budućih zaposlenika.

Kako je naveo, ove godine stiglo je preko 200 prijava, a budući da se studenti mogu javiti do kraja tjedna očekuju da, kao i lani, na kraju bude oko 350 sudionika, s različitih sveučilišta. Jer, kako je naglasio, riječ je nacionalnom natjecanju.

Nakon uvodnog dijela partneri natjecanja predstavili su studentima svoje poslovne slučajeve. To su učinili kompanije Uniline, Infobip, CMG i portal eCroatia.info

Tako je primjerice Petar Popić Mileusnić iz tvrtke Infobip naveo kako je pred njima zadatak da izrade plan marketinške kampanje. U predstavljanju tvrtke naveo je da je njihova tvrtka prisutna u preko 190 zemalja diljem svijeta i imaju više od 200 tisuća klijenata te 300-tinjak partnerstava s operaterima, a kako su im najjači klijenti banke, tvrtke koje naplaćuju parking… Tvrtka je 2000. godine krenula iz garaže sa samo četvero zaposlenih, a danas ima čak 970 zaposlenika, od čega 30-ak u marketingu. 

- Vaš je zadatak osmisliti marketinšku kampanju, izabrati proizvod koji želite promovirati, istražiti tvrtku i tržište te odabrati ciljanu skupinu, a glavni je zadatak, naravno, utjecati na prodajni rezultat, poručio je studentima Popić Mileusnić.

Nina Stepčić iz Unilinea navela je kako u ovom natjecanju sudjeluju od početka te ukratko predstavila tvrtku navodeći njen put od male turističke agencije, osnovane 1996. godine, do vodeće destinacijske menadžment kompanije. Također, navela je kako trenutno imaju oko 200 zaposlenika, od čega velik dio radi tijekom cijele godine te urede diljem svijeta. Studenti, za ovu kompaniju, moraju osmisliti, kako je prezentirala, prijedlog mobilne aplikacije za direktan booking dodatnih usluga.

Na studentima je sada da mjesec dana promišljaju, izrade najbolje planove, a onda će se za svaki poslovni slučaj izbrati i nagraditi po tri najbolja rješenja.

(B. PETROVIĆ)

 

 

 


Podijeli: Facebook Twiter