Na Facebooku nekoliko milijuna objava o Istri

Facebook je odlična platforma za reklamiranje destinacije (arhiva/G. I.)
Facebook je odlična platforma za reklamiranje destinacije (arhiva/G. I.)

Od početka travnja pa sve do kraja srpnja putem 70 točaka za pristup besplatnom internetu u Istri, turističke stranice županije posjetilo je čak 425 tisuća gostiju. Riječ je o podatku kojim raspolaže Istarska razvojna turistička agencija (IRTA), koja je dosad uspostavila 70 točaka za pristup besplatnom internetu u svim gradovima i mjestima Istre, osim Pule, Novigrada i Medulina te Zračne luke Pula koji imaju svoje sustave.

- Ovi su podaci iz našeg sustava tim više zanimljivi jer su iznad naših očekivanja. Očekujemo da će do kraja ove godine taj broj posjeta doći na preko 700 tisuća što je odličan rezultat ako uzmemo u obzir da u Istri godišnje boravi 3,1 milijun gostiju. Nama je to iznimno važno jer se priključenjem na našu mrežu korisnici najprije spoje na županijske turističke web-stranice. U prosjeku posjete dvije do tri stranice, što znači da smo samo ove godine imali pregledano putem ovog servisa preko milijun stranica. A nama je prvi cilj bio da se ljudi upoznaju s destinacijom dok su ovdje, da se upoznaju s mogućnostima smještaja, manifestacijama, ponudom restorana, tvrdi nam direktor ove agencije u vlasništvu Istarske županije i velikih hotelijera Siniša Miljević.

Ujedno, njihovi su podaci do kraja srpnja pokazali da nakon uključenja na mrežu najprije idu na web stranice istra.hr/com budući da se one prve otvore kada se pristupi internetu, potom na elektroničku poštu te društvenu mrežu Facebook.

- Drugi nam je cilj bio da gosti putem društvenih mreža promiču Istru tokom svog boravka ovdje. Budući da nakon posjeta web- stranici Istre te mailu idu na Facebook, za očekivati je da su dijelili sa svojim prijateljima fotografije ili neke sadržaje o Istri. Ako u prosjeku uzmemo u obzir da svaki korisnik ima oko 130 prijatelja na Facebooku, onda dolazimo do ogromne brojke od nekoliko milijuna korisnika koji su vidjeli sadržaje o Istri. Na neki način sami gosti su naši promotori turizma. To je indirektna promocija i prava vrijednost ovog sustava, tvrdi Miljević. (Piše Barbara BAN)

VIŠE U TISKANOM IZDANJU.


Podijeli: Facebook Twiter