Na Weekend media festivalu više od 4.000 sudionika

S prošlogodišnjeg Weekend media festivala (M. MIJOŠEK)
S prošlogodišnjeg Weekend media festivala (M. MIJOŠEK)

Sve je spremno za 6. Weekend Media Festival, na kojemu se od četvrtka do nedjelje očekuje oko 4.000 sudionika iz svih država regije, ali i iz ostalih zemalja Europe i svijeta.

U konferencijskom programu, koji započinje sutra u 20 sati, najavljeno je više od 100 predavača i panelista, dok se u party programu, po kojem je Weekend oduvijek prednjačio, izdvajaju Diskobajagi i Sergej Trifunović sa svojim Moondance Big Bandom. Program se i ove godine odvija u četiri dvorane festivalskog prostora stare tvornice duhana.

- Iako ostajemo najveći regionalni skup medijske, marketinške i PR industrije, ove godine smo program obogatili panelima i predavanjima koji zadiru i u neka druga područja. Na taj način želimo obuhvatiti sve aktualne teme koje utječu na tehnološki i komercijalni razvoj medija, poručuje Tomo Ricov, direktor festivala.

U programu panela tako se nalazi rasprava o novim poslovnim modelima na tržištu telekomunikacija i financijske industrije, kao i rasprava u kojoj će političari i PR-ovci iz regije sukobiti mišljenja o tome što se smije i što se ne smije u političkoj komunikaciji.

Weekend i ove godine dovodi intrigantne predavače i paneliste iz najvećih svjetskih kompanija. Tako u Rovinj dolazi Tom Buday, globalni šef marketinga kompanije Nestle, Nir Korzack iz Googlea Izrael i bivši glavni urednik Financial Timesa sir Geoffrey Owen. Zanimljivo će biti i na panelu o Europskoj uniji, gdje će svoja dijametralno suprotna stajališta sukobiti dva novinara iz vodećih britanskih medija.

Panel nazvan "Regionalni Benelux" posvećen je mogućem stvaranju regionalne megakompanije, dok će se o budućnosti tiskanih medija govoriti na panelu "Povratak otprintanih". Ravnatelj HRT-a Goran Radman otkrit će neke detalje o restrukturiranju hrvatske javne radiotelevizije, a predstavnici televizija iz regije pokušat će odgovoriti na pitanja kako neke TV produkcije uspijevaju postati regionalni proizvodi.

Na 6. Weekend Media Festivalu po drugi put održat će se regionalna revija najboljih reklamnih agencija BalCannes, za koju su prijavljena čak 82 rada iz šest zemalja regije. Prvi put ove godine na festivalu će se dijeliti regionalne internetske nagrade SoMo Borac.

Nagrada se dodjeljuje u više kategorija, među ostalima za najbolje Facebook stranice, Twitter i Instagram profile, najbolje mobilne aplikacije, tablet magazine i internetski video godine. (A. POKRAJAC)


Podijeli: Facebook Twiter