Valentinovo, subota prijepodne, na pulskim trgovinama istaknuti prigodni popusti. No, unatoč gužvi u centru Pule, teško je reći da li je akcija za dan zaljubljenih pod nazivom "Love Shopping" pulske Turistička zajednice i Grada Pule, Hrvatske gospodarske komore - Županijske komore Pula i Udruženja obrtnika, polučila dobar rezultat ili je šušur na ulicama tek uobičajena subotnja špica. Dijelom su za gradsku gužvu bile zaslužne i djevojke koje su na Portarati plesale u sklopu akcije "Milijarda ustaje" u znak prosvjeda protiv nasilja nad ženama i djevojčicama.
Pojačan promet u petak
- Imamo nešto više prometa jer smo istaknuli akciju da se za dva kupljena proizvoda drugi dobiva znatno povoljnije, rekla nam trgovkinja u prodavaonici obuće u Via Sergia. Da li se ta dva para tenisica - za nju i za njega vjerojatno - kupuju u paru jer se toliko vole, ili zato što je danas ama baš svaki popust dobrodošao?
Trgovine koje su sudjelovale u akciji, a organizatori kažu da ih se uključilo njih 53, bile su označene panoima s ljubavnim porukama, a na svoje su artikle isticale popuste od 15 do 50 posto. Odlučili smo potražiti one butižine gdje se mogu zateći muškarci koji kupuju prigodne poklone svojim odabranicama, a koje je bolje mjesto za to nego trgovine slatkišima. Trgovine smo pronašli, ali gdje su ti zaljubljeni muškarci?
- Bili su jučer (u petak, op.n.), a danas ih je manje, kroz smijeh nam govori Đeni Akelić iz trgovine Delicije na Portarati. - Izgleda da se danas, baš na Valentinovo, muškarci malo srame kupovati takve stvari, odgovara trgovkinja, ali ipak kaže da je u ova dva dana osjetno više prometa. Na prigodno ukrašenim policama ističu se artikli s popustima - na sve praline i na odabrana vina. Pojačane prodaje, dakle, ima, ali zaljubljene muškarce nismo mogli više čekati pa smo ih potražili u susjednom Krašu.
Žene najbolje znaju
I tamo trgovkinja odgovara da su zabilježili osjetno jači promet i u petak i u subotu, kada se provodila akcija. U oko nam upadaju artikli upakirani u prigodnoj crvenoj boji, ambalaže u obliku srca, a na svim bombonjerama kočopere se silni popusti na slatke delicije. No, muškaraca ni ovdje ni za lijek. Možda zbog sve tanjih novčanika, možda su se naučili pa odabranicama poklone pokupovali dan ranije? U trgovinama zamamnih okusa zatekli smo tek gospođe u paru koje su kupovale slatkiše jedna drugoj kao mali znak pažnje na Valentinovo. Uostalom, žene uvijek najbolje znaju što se onoj drugoj najviše sviđa.
Očito zaljubljenog muškarca zatekli smo u jednoj trgovini kozmetičkih proizvoda kojemu je prodavačica u crveni (a kakav drugačije?) ukrasni papir zamatala artikle. No, fotografiranje nam je šefica butižina zabranila, vjerojatno da bi ovog zaljubljenog muškarca, koji je spreman potrošiti i koju kunu više, zaštitila od javnosti kako kakvu rijetku zvjerku.
U sklopu akcije "Love Shopping" od 9. veljače provodi se i nagradna igra, a završila je upravo na Valentinovo. U igri su sudjelovali svi kupci koji su u određenim trgovinama nešto kupili. Imena dobitnika 53 nagrade bit će objavljena na stranicama TZ-a i Grada Pule. (Zvjezdan STRAHINJA, snimio Neven LAZAREVIĆ)