Muškarci sa skupim autima nisu "materijal" za brak

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Muškarci koji kupuju skupe i blještave sportske automobile možda imaju više uspjeha u sklapanju prvih poznanstava, ali ih žene kasnije ne smatraju 'materijalom' za brak, prenosi BBC.

Znanstvenici sa sveucilišta u Teksasu i Minnesoti proveli su medu tisucu ljudi istraživanje o utjecaju potrošackog ponašanja.

Ustanovljeno je da su muškarci spremni kupovati luksuzne stvari koje im predstavljaju svojevrsni kratkorocni "znak za parenje", ali žene to nisu spremne raditi kako bi privukle muškarce.

Rezultati istraživanja objavljeni su u casopisu "Journal of Personality and Social Psychology".

Americki znanstvenici spoznali su da su muškarci s luksuznim automobilima, poput Porschea, "na prvu" privlacniji od muškaraca koji voze, primjerice, Hondu Civic.

Medutim, žene su jednako tako svjesne kakve su muškarceve namjere kada se tako ponaša, navodi se u studiji, jer oni kasnije gube na privlacnosti.

"Kada žene razmatraju mogucnost dulje veze, muškarci s luksuznim automobilima nemaju nikakvu prednost u odnosu na one koji voze "obicne aute", rekao je autor studije, profesor psihologije Daniel Beal.

Prema studiji, ponašanje muškaraca sa skupim i blještavim automobilima može se usporediti s onim pauna koji u trenutku spremnosti za parenje pokazuje svoje raskošno perje.


Podijeli: Facebook Twiter