Medijski magnat Rupert Murdoch želi ovladati pisanim novinarstvom u New Yorku, tvrdi The New York Magazine.
Rijec je o strategiji kojoj je dan kodni naziv Operacija
Amsterdam a cilj joj je da se New York Timesu smanji tiraža, odnosno da se poveca tiraža Wall
Street Journala, lista u vlasništvu Murdochaa, koji bi potom postao najprodavaniji u Velikoj jabuci.
Prava rijeka novca je skrenuta u Wall Street
Journal, navodno, kako bi sva konkurencija ostala
iza njega. Do sada je vec investirao cak 80 milijuna dolara, skoro nezapamcena sredstva kada je rijec o pisanom novinarstvu.
Toliko je Murdoch potrošio za novo glavno sjedište lista, koje je opremljeno svim mogucim «krikovima» najmodernije tehnologije.
Lokacija je u njujorškoj Šestoj aveniji. Pritom su komunikacijski
centar u zgradi nazvali The Hub, asocirajuci pritom na satelitske
naprave u svemiru buduci da prostorija djeluje kao u nekom svemirskom
brodu. Murdock je uložio i petnaest milijuna dolara kako bi stvorio
lokalnu redakciju lista. Rezultat ovog poteza je da ce Wall Street
Journal prvi put u svojoj povijesti, kao dobro znani
financijsko-gospodarski list, imati jedno gradsko izdanje.