Mugen tunirao Hondu CR-Z

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Poznata tunerska kuca Mugen ovih je dana okoncala tuniranje, odnosno sportsku doradu Hondinog hibrida CR-Z.

Kao i kod standardnog CR-Z-a, u Mugenu su iskoristili standardni 1,5-litreni benzinac koji je, kao što je poznato integriran s elektromotorom koji se napaja iz posebne baterije. Takoder, poznato je da se ta baterija ne mora puniti iz standardne elektro-mreže kao što je to slucaj s elektricnim automobilima vec to cini pomocu generatora koje pokrecu viškovi energije što se kod klasicnih automobila zapravo - bacaju.

Zahvaljujuci takvom sustavu CR-Z iz relativno skromnog benzinca izvlaci, kada se dakle zbroje snaga dobivena iz benzina i struje, dostatnih 124 KS što mu pak omogucava postizanje brzine od 200 km/h te ubrzanje od 0 do 100 km/h za 9,9 sekundi. Dakako, prosjecna potrošnja je samo 5 litara, a emisija CO2 superekoloških 117 g/km.

Mugen se stoga odlucio na tuniranje iskljucivo karoserije i ovjesa. S obzirom da se u slucaju CR-Z i radi o jednom sportskom automobilu, sloboda je bila velika, a posebno se dojmljivim nakon dorade isticu prednji i stražnji odbojnik. CR-Z je tako dobio uistinu "opaki" izgled pa još nevjerojatnijom djeluje cinjenica da se ispred vas nalazi zapravo jedan prema okolišu tako - "nježan" hibrid.

CR-Z je s 1.222 kilograma i vrlo lagani automobil no ipak su bile poduzete radnje kojima se ojacalo kocnice. Konacna verzija i svjetska premijera Honde CR-Z bit ce u srpnju na popularnom Goodwood Festivalu.


Podijeli: Facebook Twiter