MySpace se pokušava vratiti na vrh

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

MySpace, jedan od pionira društvenih mreža, debelo kaska za konkurentima. Protekla godina pogotovo nije bila bajna za njegove vlasnike, no nedavne kadrovske promjene dovele su do novih planova, a koji bi ovu društvenu mrežu ponovno trebali pretpostaviti kao vodecu na tržištu.

Gubitak korisnika, otpuštanja radnika te promjene u direktorskoj strukturi obilježili su prošlu godinu u taboru MySpacea. Predstavnici ove nekada vodece društvene mreže, koja trenutno broji oko 100 milijuna korisnika, u nadolazecem periodu planiraju utrostruciti broj registriranih korisnika.

Prema najavama dvaju direktora, Jasona Hirschhorna i Mikea Jonesa, MySpace ce tijekom nadolazecih mjeseci doživjeti dodatne kozmeticke i strukturalne promjene s osnovnim fokusom na multimedijske sadržaje, stranice poznatih osoba bit ce posebno promijenjene kako bi korisnici na njima mogli saznati veci broj informacija, bit ce unaprijeden kanal posvecen igrama, a dodatno ce se poboljšati medusobna sinkronizacija Twittera i MySpacea.

Predstavnici MySpacea nisu definirali u kojem tocno periodu ocekuju utrostrucenje broja korisnika, no sudeci po potezima konkurenata poput Facebooka ili Twittera, pred MySpaceom je golemi posao.


Podijeli: Facebook Twiter