MySpace, jedan od pionira društvenih mreža, debelo kaska za konkurentima. Protekla godina pogotovo nije bila bajna za njegove vlasnike, no nedavne kadrovske promjene dovele su do novih planova, a koji bi ovu društvenu mrežu ponovno trebali pretpostaviti kao vodecu na tržištu.
Gubitak korisnika, otpuštanja radnika te promjene u direktorskoj strukturi obilježili su prošlu godinu u taboru MySpacea. Predstavnici ove nekada vodece društvene mreže, koja trenutno broji oko 100 milijuna korisnika, u nadolazecem periodu planiraju utrostruciti broj registriranih korisnika.
Prema najavama dvaju direktora, Jasona Hirschhorna i Mikea Jonesa, MySpace ce tijekom nadolazecih mjeseci doživjeti dodatne kozmeticke i strukturalne promjene s osnovnim fokusom na multimedijske sadržaje, stranice poznatih osoba bit ce posebno promijenjene kako bi korisnici na njima mogli saznati veci broj informacija, bit ce unaprijeden kanal posvecen igrama, a dodatno ce se poboljšati medusobna sinkronizacija Twittera i MySpacea.
Predstavnici MySpacea nisu definirali u kojem tocno periodu ocekuju utrostrucenje broja korisnika, no sudeci po potezima konkurenata poput Facebooka ili Twittera, pred MySpaceom je golemi posao.