Mototrka na prstenac

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Ni olovno nebo iz kojeg je povremeno pljuštala kiša ni osjetan pad temperature zraka nisu sprijecili ljubitelje oldtimera iz Istre, Rijeke, Slovenije, Italije i Slovacke da se još jednom okupe na obilježavanju 14. dana sela Orihi. U centru sela naredao se tako 61 ocuvani vremešni limeni ljubimac i cak 15 raznih modela nekad iznimno popularnih Ficeka. Ova je atraktivna povorka privlacila veliku pažnju mještana kroz cija su sela prolazili na panoramskoj vožnji Barbanštinom, a malo tko je odolio i da ih detaljno prouci i snima nakon njihova povratka u Orihe.

Predvecer se pak na Križici održala 12. mototrka na prstenac u kojoj su ove godine sudjelovale 22 ekipe na motociklima, a pobjedu su nakon duge borbe ipak izvojevali Puljani Dario Licul kao vozac i Izidor Nadal kao kopljanik. U natjecanju je cilj za manje od pet sekundi prijeci stazu od 30 metara i pogoditi prstenac.

U selu su nakon utrke podijeljeni pehari i nagrade za prva tri mjesta u mototrci te priznanja za najljepše i najstarije automobile. Najstariji automobil je Fiat Balila iz 1934. vlasnika Oriana Vitasovica iz Vodnjana, a najljepši Renault Alpine A 110 iz 1976. vlasnika Valtera Šculca iz Pule. Titulu najstarijeg motora na orišanskoj smotri ponovo je odnio Zundapp KS 600 iz 1940., stari vojni motor s prikolicom vlasnika Dušana Sokolovica iz Funtane, dok je najljepši primjerak predstavio Korado Deak iz Vrsara, Nuovo Falcone iz 1973. Najljepši Fico je bila Zastava 750 iz 1970. vlasnika Alda Mohorovica iz Rijeke, dok je Jaroslav Petran iz Slovacke, koji od samog nastanka ove manifestacije redovito dolazi u Orihe sa svojom Cezetom 175 iz 1959., dobio nagradu za najudaljeniju registraciju. (Zapisala i snimila Patricija SOFTIC-MEHMEDOVIC)


Podijeli: Facebook Twiter