Modna poslastica u Svetim Srcima kao uvod


Ovogodišnje, 17. izdanje SPOSAnewsa, Istarskog festivala vjenčanja održat će se u Domu hrvatskih branitelja 28. i 29. siječnja.

Glavni događaj je velika modna revija koja svake godine predstavlja centralni događaj festivala i okuplja brojnu publiku. Tijara model management priprema još jednu nacionalnu modnu poslasticu u muzejsko-galerijskom prostoru Sveta Srca u Puli, i to 21. siječnja s početkom u 20 sati.

U Pulu, nakon izlaganja na nacionalnim i inozemnim tjednima mode, dolaze neka od najvećih imena hrvatske modne scene. Modna revija SPOSAnews17 održat će se kao izdvojeni događaj, te najava samog Festivala vjenčanja koji će se održati tjedan dana kasnije.

Promotivna kampanja SPOSAnews17 snimana je u plesnoj dvorani studija Sense & Dance fokusirajući se na bjelinu, čistoću i ljepotu pokreta. Za zaštitno lice kampanje odabrana je manekenka Tea Mlinarić baš zbog svoje prirodne i svevremenske ljepote. Kampanju potpisuje Ivana Tomić, dok su se za make up i  frizuru pobrinuli Valentina Štokovac iz Le beauty mansiona te Tedi Krakar iz salona Hair plus. Biljana Pliško iz salona vjenčanica Biba pobrinula se da vjenčanica prati pokret, dok se Vedran Đukić iz VBV studija pobrinuo za light dizajn ledene bjeline.

Marijana Dabo Percan, vlasnica Tijara model & event management agencije rekla je da je cijeli SPOSAnews17 i ove godine usmjeren na promociju Istre kao wedding destinacije, dok je zemlja prijatelj Festivala ove godine Italija. "U Pulu nam dolaze predstavnici regije Veneto i Friuli-Venezia Giulia da bi ostvarili suradnju s hrvatskim poduzetnicima na vjenčanjima u Istri. Projekt je to koji se provodi ne bi li se Istra pokazala nacionalnim i inozemnim gostima te mladencima kao idealan lokalitet za vjenčanja".

Projekt podupire Turistička zajednica Istarske županije zajedno s Hrvatskom gospodarskom komorom, Turističkom zajednicom grada Pule te brojnim drugim partnerima.

SPOSAnews Istarski festival vjenčanja danas je poznat događaj u cijeloj Hrvatskoj koji okuplja kvalitetne izlagače s brojnim uslugama, proizvodima i ostalim popratnim sadržajima vezanim uz vjenčanja. To je događaj s prepoznatljivom tradicijom, velikim interesom publike i medija. SPOSAnews okuplja osamdesetak izlagača te svake godine privuče oko 2.000 posjetitelja. Tijekom dva dana Festivala održavaju se dnevne modne revije, predavanja na temu braka i ljubavi, radionice za mladence te razne druge prezentacije i radionice. (V. B.)


Podijeli: Facebook Twiter