Ove sezone dizajneri su odlučili krenuti u modni šoping: umjesto pomalo dosadnih klasičnih cekera u koje ćete staviti mlijeko u tetrapaku ili meso umotano u foliju, zašto svu tu špežu jednostavno ne biste objesili na rame?
Nakon što ste na rasprodajama po n-ti put nabavili one famozne komade, poput traperica, bijele košulje, bež mantila i balerinki, sjetite se da u modi ne smijete ni u čemu pretjerivati, pa ni u vječnoj klasici. Osim što izražava nečiji ukus, stav i način života, moda je i igra.
Ove sezone dizajneri su odlučili krenuti u modni šoping: umjesto pomalo dosadnih klasičnih cekera u koje ćete staviti mlijeko u tetrapaku ili meso umotano u foliju, zašto svu tu špežu jednostavno ne biste objesili na rame? Prošle sezone hit su bile skupocjene torbe u obliku vreća za smeće, a da jedan od milijih predmeta obožavanja svake žene ne bi postao dosadan, posegnite za ambalaža-torbicom. Chanel tako nudi "mlijeko Coco", dok u drugoj varijanti torbicu, poput komada sočnog mesa, omata u foliju. Moschino se poigrao sveprisutnim globalnim lancem brze hrane, izbacivši seriju happy meal torbica s prepoznatljivim logom "brzojedaćke" kompanije.
U kino, recimo, kokice možete ponijeti u vašoj omiljenoj popcorn torbici na dugačkom elegantnom lancu. U torbicu-teglicu smjestite neko modno voće po vlastitom izboru. U svakom slučaju, kada je ambalažni trend u pitanju, naprosto ne možete fulati. Ako već i ne pronađete željenu food-torbicu, izradite je sami. Odbačenu ambalažu prikupi, modni fetiš skrpi. (Mirjana VERMEZOVIĆ IVANOVIĆ)