Mlade iz Europe najviše zanimaju Outlook i Dimensions

Outlook Festival privlači mlade Britance u Štinjan (M. ANGELINI)
Outlook Festival privlači mlade Britance u Štinjan (M. ANGELINI)

Zbog poznatih glazbenih festivala diljem Jadrana poput pulskog Outlooka ili Dimensionsa, splitske Ultre, šibenskog Terranea ili zagrebačkog InMusica u Hrvatskoj je porastao broj mladih turista. Kako nam priopćuju iz pulske turističke agencije Uniline, zahvaljujući tim manifestacijama u ovoj agenciji imaju porast dolazaka mladih gostiju u dobi između 18 i 34 godina za čak 70 posto u odnosu na lani.

- Evidentno je kako se Hrvatska profilira i kao festivalska destinacija. Time se kvalitetno integrira dodatna vrijednost u kontekstu ukupnog domaćeg proizvoda, ali i etablira našu obalu kao idealnu destinaciju za ljubitelje, u najvećoj mjeri elektronske glazbe. Jasno je kako svijest o Hrvatskoj kao takvoj destinaciji uvelike pozicionira našu zemlju kao destinaciju modernog pristupa životu te popratnim, vrlo kvalitetnim i šarolikim segmentima zabave za pripadnike ranije navedene dobne skupine, ali i sve ostale.

U kontekstu spomenutih rezultata, najviše se traže smještajne jedinice i usluge transfera u blizini održavanja festivala u Istri, Šibeniku, Pagu i Zagrebu, priopćuje Kristijan Gržetić, voditelj korporativnih komunikacija u Unilineu.

Koordinator tržišta Velike Britanije i Skandinavije u Unilineu Goran Dučić naglašava kako je sjajna vijest za domaći turizam da se Hrvatska uspješno etablirala i postala epicentar glazbeno kulturnih događanja.

- Brojni festivali koji se tijekom ljeta organiziraju diljem obale ne samo da su odličan promotivan alat, već su i integrator značajnih brojki u ukupnom rezultatu turističke sezone. Kod nas u Unilineu najveći interes vlada za festivalima Outlook i Dimensions, no i ostali festivali značajno pomažu pri realizaciji iznimnog rasta od trenutnih 70 posto u odnosu na lani, kaže Dučić.

Uz festivale velik je interes i za posebnim, specijaliziranim događanjima, kao što je upravo završen Harley Davidson susret.

- Ponovni dolazak Harley Davidsona u Hrvatsku u Biogradu na Moru veliki je uspjeh hrvatskog turizma. Prema povratnim informacijama, po završetku susreta, i velikom zadovoljstvu predstavnika Harley Davidsona daje nam za pravo očekivati da će se ovaj događaj održavati u Hrvatskoj i narednih godina.

I nama u Unilineu ovo je veliko priznanje jer smo uspješno organizirali još jedan veliki međunarodni projekt u RH po principu ključ u ruke, izjavio je Dalibor Bilić, izvršni direktor tržišta Hrvatska u Unilineu koji je službena agencija ovogodišnjih Harley Davidson susreta. (B. BAN)


Podijeli: Facebook Twiter