Suncan dan i bogat adrenalinski program privukli su u nedjelju u Žminj nekoliko tisuca posjetitelja. Naime, ondje se održavao sedmi "401 street race", tradicionalna utrka ubrzanja koju rado posjecuju vozaci iz svih dijelova Hrvatske, ali i susjednih zemalja.
U zanimljivim eliminacijskim dvobojima nastupilo je 46 natjecatelja podijeljenih u sedam klasa. Medu njima najbrži je bio Trogiranin Marin Bulicic koji je 401 metar dugom stazom "protutnjao" za nevjerojatnu 10,621 sekundu i zasluženo odnio pobjedu.
Iako se njegov automobil izgledom ne može svrstati medu ljepše automobile na dogadaju, svakako s pravom može dobiti znacku "brz i žestok", jer se ispod poklopca motora krije stroj koji razvija impresivnih 650 konjskih snaga.
- Ulicnim utrkama bavim se šest godina, no ovo mi je bio prvi nastup u Žminju i vrlo sam zadovoljan organizacijom utrke, ali naravno i svojim rezultatom. Automobil me slušao odlicno i vjerovao sam da ovdje mogu postici najbolje vrijeme, što se na kraju i dogodilo, a ovaj cu vikend još dugo pamtiti s obzirom na to da sam dan ranije pobijedio na ulicnoj utrci "King of Europe" u Madarskoj, kazao nam je zadovoljni Bulicic.
Osim utrke ubrzanja, održano je "street style" natjecanje u vizualnom dotjerivanju automobila, na kojem je nastupilo 13 natjecatelja podijeljenih u dvije klase. Najbolje ocjenjenim automobilom prema glasovima sudaca i službenim "Best of show" vozilom proglašena je opel tigra Tomislava Dumica. Rijec je o detaljno uredenom primjerku ciji vlasnik prima nagrade na svim izložbama.
Malo dalje održao se DB cup, natjecanje u glasnoci audiosustava u automobilu. Najbrojniji u ovoj disciplini bili su susjedi iz Slovenije, medu kojima se posebno isticao VW golf cetvrte generacije s gomilom ugradenih zvucnika, no na koncu je ipak slavila zagrebacka fiat panda s istisnutih 165,6 decibela.
U pauzama izmedu utrka publika je kratila vrijeme razgledavajuci bijesne automobile, poput formule lotus, suzuki swifta s dva motora, zastave 750 s Yamahinim agregatom te monstruoznog chevroleta malibu od tisucu konjskih snaga koji je zbog kvara morao odustati.
Za zabavu su se pobrinuli vozaci tegljaca koji su vozili svoju utrku, traktoristi koji su, takoder, "razvukli" po ravnici te nekoliko "burn out" majstora koji su na svojim derutnim automobilima - spalili gume.