Loša organizacija javnog prijevoza i ukidanje pojedinih prigradskih linija za opcinu Marcana bili su glavna tema konferencije za novinare predstavnika Ladonje opcine Marcana Lea Buica i Larisa Krelje, koji pozivaju opcinu da nabavi minibus.
Vec godinu dana, naime, kroz opcinu ne prometuje takozvani radnicki autobus na liniji 31 u 5.30 sati iz Raklja preko Krnice, Kavrana i Marcane za Pulu, vec prvi autobus iz Raklja za Pulu krece u 6.40, što mnogima kojima radno vrijeme tece od 7 sati naravno ne odgovara. Pulapromet i nacelnik opcine Marcana Marijan Kostešic promjene su objasnili nerentabilnošcu linije koja je prije deset godina vozila pun autobus radnika za Pulu, a sada ih bude tek dvoje ili troje. Problem je nastao i s pocetkom nove školske godine jer autobus iz Raklja preko Marcane za Pulu krece u 11.45, a zatim u 14.15, što ne odgovara ucenicima popodnevne smjene. Iz Pule za Marcanu zadnja linija krece u 19.40.
- Svi radnici koji ujutro rade u gradu Puli, a nemaju osobni automobil, ili oni koji rade do 20 sati, moraju se snalaziti na razne nacine, najcešce moliti nekoga tko ide u Pulu u to vrijeme da ih vozi, dok se roditelji svakako organiziraju i snalaze za prijevoz djece u školu i natrag. Buduci da Opcina sufinancira Pulapromet s nekih 30-ak tisuca kuna mjesecno, smatramo da se treba naci neko rješenje za ovaj problem, rekao je Buic, predloživši Opcini nabavku minibusa koji bi prometovao prema dogovoru i potrebama mještana, a prema Ladonjinim racunicama, vrlo bi se brzo isplatio i bio bi koristan i izvan redovnih linija s obzirom na to da bi ga mogli koristiti i školarci za krace izlete kao i clanovi sportskih klubova.
Zasad ovaj prijedlog nije naišao na pozitivan odaziv opcinskih vlasti, no Buic najavljuje da ce i dalje inzistirati na ovom prijedlogu jer je višestruko koristan. (P. SOFTIC-MEHMEDOVIC)