Miletić: U Puli smo, krizi usprkos, učinili mnogo

Boris Miletić (M. MIJOŠEK)
Boris Miletić (M. MIJOŠEK)

Nakon teške i još jedne krizne zakoračili smo u novu, izbornu godinu. Grad nam je uistinu raskopan. Gradi se na sve strane, a javnost je podijeljena. I dok jedan dio misli da se kopa i gradi jer su izbori pred vratima, drugi to smatraju zaslugom gradske vlasti koja samo ispunjava obećanja dana prije četiri godine.

O tome, ali i drugim temama poput školstva, manifestacija, kanalizacije i politike razgovarali smo s pulskim gradonačelnikom Borisom Miletićem. Ukratko, ponosan je na sve što je u Puli učinjeno i optimističan je kada gleda u budućnost.

- Iza nas je, slažu se mnogi, dinamična i teška godina. Kako biste je vi opisali?

- Upravo takvom – teškom i punom izazova. Nastavak gospodarske krize otežao je život građanima, investicije su svedene na minimum i sve je teže realizirati projekte. Ali i u takvim okolnostima čovjek mora donijeti neke odluke, uhvatiti kurs, održati brod na površini i dati jedrima vjetra – koliko ide.

Mislim da smo u Puli, krizi usprkos, učinili mnogo. Pokazali smo da i u ovim ludim vremenima možemo ne samo funkcionirati, nego gurati stvari naprijed.

U Puli se intenzivno gradi i radi, ne gomilamo minuse i gubitke poput puno drugih gradova, što je u ovim vremenima već puno. Na početku 2012. najavio sam da je osnovni cilj gradske uprave realizirati zacrtane kapitalne projekte, što smo i učinili.

Osim toga, stvarno sam ponosan što je Pula postala top-destinacija za održavanje cijelog niza svjetskih manifestacija. To se na prvu možda ne čini najvažnijom stvari na svijetu, ali to će imati izravan učinak na kvalitetu života naših ljudi.

Recimo, prije nekoliko dana doznali smo da je, prema rezultatima online pretraživanja putovanja i destinacija putem Googlea za Hrvatsku, Pula po broju upita treće najtraženije odredište, nakon Dubrovnika i Zagreba.

To smatram velikim uspjehom jer smo novom turističkom ponudom Pule premašili brojne tradicionalno popularne i razvikane turističke destinacije. Budući da je turizam naša središnja gospodarska djelatnost, to će imati izravne pozitivne implikacije za životni standard ljudi u gradu.

- Na samom početku razgovora spomenuli ste manifestacije, odakle ideja da Pula krene u tom smjeru, mislite li da je uistinu dobitna formula organizirati događanja za "razularenu mladež", kao što su festivali Outlook i Dimensions?

- Festivali Outlook i Dimensions, koji su zajedno trajali svega sedam dana, generirali su više od 85 milijuna kuna prihoda građanima i tvrtkama na području Pule. To je uz promidžbene učinke izvrstan financijski rezultat i uopće ne dvojim jesmo li se odlučili za pravu stvar. Pa vidite to i po reakcijama samih Puležana koji traže više takvih događanja.

Pula izrasta u hit-destinaciju u ovom dijelu Europe, i to je prilika koju moramo iskoristiti. Vremena zaista nisu laka i krenuli smo od onog što imamo i što možemo. Nitko sa strane nam neće ništa pokloniti i ništa se neće dogoditi samo od sebe – moramo maksimalno iskoristiti sve svoje resurse.

Gradska uprava zato se strateški opredijelila za kvalitetne manifestacije koje podržavamo koliko god možemo. (C. B. GALIĆ)

CIJELI RAZGOVOR PROČITAJTE U TISKANOM IZDANJU


Podijeli: Facebook Twiter