WMF: Od radionice i panela do bacanja kroz prozor!

(D.ŠTIFANIĆ)
(D.ŠTIFANIĆ)

- Počelo je počelo! - najvažnije događanje u regiji kada su u pitanju mediji, 7. Weekend Media Festival, pod pokroviteljstvom Adris grupe, danas je bez službenog otvaranja startalo u jutarnjim satima. Kako se bližilo podne i popodnevna predavanja, radionice i paneli, bilo je jasno da je Rovinj, odnosno prostori bivše Tvornice duhana, za vrijeme Weekenda i ove godine mjesto koje okuplja brojna poznata i nepoznata lica televizije, urednike, novinare, predstavnike marketinških agencija i svih srodnih zanimanja.

Da ovo nije samo mjesto gdje je bitno doći i biti viđen pokazale su i dupke ispunjene sve dvorane, veće i manje, kada su se održavali paneli, radionice, predavanja. Danas se u pet dvorana kroz jutarnje sate moglo poslušati rasprave oko zanimljivih tema, od toga kome i zašto treba pitch, odnosno kakva je situacija po tom pitanju u regiji, kome treba startup, kako kreirati efikasnu medijsku kampanju pa sve do kako osvojiti dvije povratne karte i hotelski smještaj u Las Vegasu za vrijeme najvećeg sajma tehnologija.

Pitch, prodajna prezentacija, danas čini svakodnevnicu agencija – marketinških, kreativnih, onih za odnose s javnošću, dizajnerskih, a na panelu je bilo prilika poslušati stanje u regiji jer su sudjelovali predstavnici agencija iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Slovenije i Srbije. Od pozitivnih do loših iskustava, najzanimljiviji je bio predstavnik Bosne Ejuk Kučak koji je "kao dno dna" opisao kada su se za dobivanje natječaja morali natjecati na on-line aukciji tko ponudi manju cijenu.

Istovremeno su se odvijali i paneli o wearables industriji u svijetu i regiji - o rastućoj svijesti na globalnoj razini o važnosti fitnessa i paralelni razvoj novih uređaja, aplikacija fitness trackera, čije je tržište u stalnom porastu. U glavnoj dvorani Weekend raspravljalo se o ulaganjima u produkciju dramskih sadržaja čija popularnost raste, a kao ideja se nametnula i suradnja odnosno koprodukcija televizija države ili regije koje bi mogle pronaći zajedničke teme.

Diskusija je vodila u pravcu da li se ove serije mogu razvući i na širu regiju po uzoru na skandinavski  koprodukcijski televizijski model koji je pokorio svijet i iznjedrio neke od najboljih televizijskih proizvoda koji se prikazuju i na domaćim televizijskim kanalima.  (M. MEDIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter