Za oko mjesec i pol, Mercedes će pustiti u prodaju novo izdanje S klase, automobila što se u ovoj generaciji pojavio 2009. godine. No, kad se, čak i površno preleti dizajnom automobila, stječe se utisak kako je riječ o sasvim novoj generaciji. Maska je vrlo moderna, a uz niz odličnih dizajnerskih rješenja, i LED dodaci čine svoje. Vrlo sličnu priču može se ispričati i o stražnjem dijelu automobila pa se može reći da ishodišna S klasa ove generacije izgleda u odnosu na redizajniranu kao - slika bez okvira.
Unutrašnjost je naglašeno luksuzna, a sjetimo se da se 2009. godine pojavio čitav niz inovativnih elektronskih rješenja. Ona se sada dodatno šire pa je opet riječ o jednom od tehnološki naprednijih automobila. Ono što u unutrašnjosti plijeni pažnju veliki je digitalni ekran u rezoluciji 1440 x 540 piksela, sa svim potrebnim informacijama. S klasa dolazi u dvije karoserijske izvedbe - duža doseže 5,25 metara s međuosovinskim razmakom od 3,16 metara, dok je kraćoj 5,12 metara, s 13 centimetara kraćim međuosovinskim razmakom.
Ono što također zaslužuje pozornost zona je motora. Naprosto je nevjerojatno da jedna tako voluminozna i teška limuzina u verziji 300 BlueTEC hybrid prosječno troši samo 4,4 litre na stotinu kilometara, a da joj je pritom ubrzanje od 0 do 100 km/h odličnih 7,6 sekundi. Maknemo li se od hibrida, 350 BlueTEC dizel sa 258 KS i ubrzanjem od 6,8 sekundi u prosjeku troši samo 5,5 litara. U ponudi su još 400 Hybrid sa 333 KS i prosječnom potrošnjom od 6,3 litre, zatim S 500 Plug-in Hybrid od 442 KS čija će potrošnja biti samo 4 litre, a ni najjača verzija, legendarni benzinac S 500 s golemih 455 KS i ubrzanjem od 4,8 sekundi do "stotke" neće trošiti mnogo - 8,6 litara. Samim time potpuno je jasno da svi motori S klase zadovoljavaju norme Euro VI standarda.
Gospodski automobil kojeg obožavaju sve vlade i predsjednici svijeta. S razlogom, jer uz vrhunsku kvalitetu i sigurnost u svakoj svojoj promjeni donosi i najnaprednija tehnološka rješenja. (N. L.)