Mercedes CLA - skladno rastezanje A klase


Iako je nemjerljivo veći broj onih što baš i nisu sretni kad im naraste "pozadina", kad su u pitanju ljubitelji mercedesa, točnije najnovije generacije njihove A klase - rast pozadine razlog je za veliko veselje.

Naziva CLA, dakle ponajprije deklariran kao coupe izdanje A klase, mali je mercedes postao - klasa sam za sebe. Dodatak, treći volumen je napravljen iznimno skladno da bez ustezanja možemo istaknuti da je CLA jedan od trenutno najljepših mercedesa. Mnoge podsjeća i na C klasu, a kad bismo malo zagrebli u prošlost, uvidjeli bismo da je nekim prijašnjim generacijama blizu i po dimenzijama.

Prednja strana automobila, kao i njegova unutrašnjost zadržavaju duh izvornika, A klase, dok su bočna linija i stražnji kraj oblikovani tako da čine potpuno novi automobil. Na bočnoj se vizuri posebno lijepo ističe pravilan luk koji daje naglašeno coupeovsku siluetu, a dizajnere bismo pohvalili i kad su stražnja svjetla u pitanju.

Promjene su dakako doživjele i neke dimenzije. Dužina mu je 4.630 mm, širina 1.777 te visina 1.432 mm. Međuosovinski razmak doseže 2.699 mm, a volumen prtljažnika je velikih 470 litara. Težina najlakše verzije je 1.395 kilograma.

Zanimljivost je i koeficijent otpora zraka čiji je cx samo 0,23, čime je CLA jedan od najaerodinamičnijih modela na tržištu serijskih automobila.

Bazni motor u verziji CLA180 je benzinac od 1.595 "kubika" snage 122 KS, s 200 Nm okretnog momenta. Prosječna mu je potrošnja vrlo skromne 5,4 litre, a emisija CO2 126 g/km. Bazni dizelaš je 200 CDI sa 136 KS, najsnažniji ima 170 KS i fenomenalno nisku potrošnju od samo 4,2 litre, dok je najsnažniji benzinac CLA 250 s 211 KS.

Čak i kod ovog snagatora se očituje koliki je tehnološki napredak - prosječna potrošnja je unatoč snazi većoj od 200 "konja" skromnih 6,1 litru.

Cijene za mercedes CLA još uvijek nisu poznate kao ni podatak kad će stići na hrvatsko tržište. No, kako se čini, isplati se čekati jer stiže jedan od elegantnijih, ljepših te tehnološki izrazito naprednih mercedesa. K tome ne vjerujemo ni da će bazna cijena biti daleko iznad 220 - 230 tisuća kuna. (E. PRODAN)


Podijeli: Facebook Twiter