Megane RS Trophy je najopakiji Renault

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Renaultov Megane vec je u standardnoj izvedbi mocan stroj koji proždire zavoje i ravne dionice za dorucak, rucak i veceru, no Francuzi su odlucili da to ne znaci da odlican automobil ne treba uciniti još boljim.

U tu svrhu kompaktnoj raketi iz Boulogne-Billancourta doraden je dvolitreni turbopunjeni benzinac koji razvija 15 KS i 20 Nm više od standardne verzije. Do 265 KS i 320 Nm u RenaultSportu su došli povecanjem pritiska turbine za 0,2 bara, na 2,5 bara, a automobil je dobio i ucinkovitiji sustav dovoda zraka za lakše prednabijanje.

Rezultat je specifican omjer snage od 132,5 KS po litri, odnosno 5,1 kilogram po KS, što je dovoljno da najžešci Megane dosprinta do stotke za svega šest sekundi te pojuri 254 km/h uz prosjecnu potrošnju od 8,2 litre goriva na stotinu kilometara.

Službena premijera nece biti održana na kakvom mondenom salonu automobila, vec ondje gdje se Megane RS osjeca najbolje - na njemackom Nurburgringu 17. lipnja.

Renault ce proizvesti svega 500 primjeraka u žutoj, sivoj, crnoj i bijeloj boji po cijeni od 35.500 eura, a od standardnog modela ce se razlikovati po crnom krovu, crnim 19-colnim naplatcima i stražnjem spojleru.


Podijeli: Facebook Twiter