Nekoliko mjeseci nakon završetka natjecaja turisticki slogan za Istru još nije odabran. Naime, kako saznajmo iz županijske Turisticke zajednice, koja je jesenas raspisala taj natjecaj želeci zamijeniti postojeci slogan "Istra - zeleni Mediteran", niti jedan od pristiglih 780 slogana nije udovoljio zahtjevima turistickog sektora.
O sloganu odlucuje Turisticko vijece TZ-a sastavljeno pretežito od najvecih hotelijera. Novi je slogan, prema prvotnim najavama, trebao biti izabran još na turistickom forumu pocetkom prosinca, a primjena je morala poceti u lipnju.
"Odabrali smo 17 slogana koji u sebi sadrže rijec magicna ili carobna Istra i onima koji su ih poslali bit ce isplacene novcane nagrade. Medutim, niti jedno rješenje nije izabrano kao konacno jer niti jedno nije ispunilo uvjete iz natjecaja, a to su da slogan mora proizvesti visoki dojam na destinaciju Istru, pobuditi interes za njome u skladu s raznolikom turistickom ponudom i atrakcijama te jasno naznaciti konkurentske prednosti Istre. Stoga ce se ici dalje u njegovu razradu putem danih prijedloga", kazao nam je direktor TZ-a Denis Ivoševic, dodavši da niti jedno rješenje nije bilo bolje od postojecega, bilo na hrvatskom ili nekom drugom jeziku sukladno natjecaju.
Nada se da bi do jeseni Istra mogla dobiti novi slogan, tj. dovoljno rano da se ukljuci u promotivne materijale za iducu godinu. Naime, na osnovu slogana trebao bi se raspisati i natjecaj za novi logo i vizualni identitet Istre. U slucaju da se ne nade idealno rješenje, ostat ce se pri sadašnjem. Inace, novcana nagrada za slogan iznosila je 25 tisuca kuna. (B. BAN)