Zaklada za poticanje partnerstva i razvoja civilnog društva u suradnji s medijima organizirala je predavanje za udruge o tome kako bolje planirati i odraditi vidljivost i promociju europskih projekata. U Zakladi ističu da je vidljivost EU projekata koje provode udruge vrlo važna tema, budući da svi projekti financirani iz europskih fondova trebaju biti i adekvatno promovirani u široj zajednici. Također ističu da je i ovo predavanje bila je dobra prilika da se svim prisutnima objasni kako se i što može planirati i predvidjeti u EU projektima po pitanju visibilty aktivnosti projekta.
Predavanje je održala mag. marketinga Darija Božac Marjanović, vlasnica web portala Regional Express i asistentica na Sveučilištu Juraj Dobrila u Puli. Naglasak njenog izlaganja bio je na kvalitetnom planiranju promotivnih aktivnosti kroz definiranje ciljnih skupina za koje se provodi promocija, te na načinima komunikacije prema njima.
Predstavnicima udruga pojašnjeno kako je moguće predvidjeti, planirati i sprovesti u projektu određene promotivne aktivnosti, te koje su mogućnosti kroz konkretnu suradnju s medijima. Naglašeno je da su mediji uvijek otvoreni za suradnju uvijek, no važno je na vrijeme javiti se, prilikom planiranja budgeta i dogovarati aktivnosti. Zaključak je da sredstva kroz EU projekte postoje te je važno iskoristiti ih i kvalitetno sprovesti korištenjem različitih medijskih kanala i promotivnih alata.
Nakon predavanja nastavljen je razgovor s predstavnicima raznih medija koji djeluju u Istri, a sudjelovali su i Jelena Vitasović, glavna urednica i članica Uprave TV Istre, Tatjana Kaštelan, glavna urednica HRT Radio Pula, Ivana Zečević, voditeljica ključnih kupaca u marketingu Glasa Istre, Denis Mikolić, direktor i glavni urednik programa TV Nova Pula. Na prezentaciji su sudjelovale i pročelnica Upravnog odjela za međunarodnu suradnju i europske poslove Istarske županije Patrizia Bosich, te upraviteljica Zaklade Helga Može Glavan. (D. B. P.)