Mauro Massarotto kreirao nove Startasice

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Za ovogodišnji Weekend Media Festival, najveci regionalni festival komunikacijske industrije, kreativni studio Sheriff&Cherry, poznatog rovinjskog dizajnera i ilustratora Maura Massarotta, kreirao je ekskluzivan "festivalski" model planetarno popularnih Startasica, prigodnog naziva Startas Weekend. Ovaj model tenisica, koji su sedamdesetih godina popularizirali kineski stolnotenisaci, kreiran je u skladu sa službenim vizualom dogadaja Weekend Media Festivala - vlatima trave, apliciranim na bijelu tenisicu Startas. Nova Weekend Startasica ima na sebi i posebno apliciranu etiketu festivala, kojom ce biti zašticena limitirana serija namijenjena sudionicima i uzvanicima.



- Rijetko se odlucujemo za kolaboracije Startasa i drugih projekata i umjetnika. Za sada smo suradivali samo s francuskim brandom Kitsune kao hommage Boris Ljubicicu i americkim Cobra Snake. Poziv organizatora Weekend Media Festivala zanimljiv nam je buduci da okuplja medijske profesionalce iz cijele regije, koji su vjerojatno nekad u svome životu imali doticaj sa Startasicom. Nama ce biti vrlo zanimljivo vidjeti njihovu reakciju na ovu posebnu Weekend Startasicu, rekao je o svojoj novoj kreaciji Mauro Massarotto.

Lansirane 1976. u »zlatno doba« socijalisticke Jugoslavije, Startasice su bile, a danas iznova postaju važan dio sportske i modne scene. Izvorno dizajnirane za igranje stolnog tenisa, proizvedene su u vukovarskoj tvornici Borovo, koja je u to vrijeme imala cak 22 tisuce zaposlenih i bila jedan od najvecih gospodarskih subjekata ne samo Jugoslavije, vec i šire regije. Na tržištu od 22 milijuna stanovnika brzo su postale dio kulturnog nasljeda bivše države. Jednostavan i funkcionalni dizajn, kombiniran s povoljnom cijenom, promovirao ih je u pravi socijalisticki ideal jednakosti, ali su postale i sportski i modni izricaj tadašnjeg vremena. Izvorno su se proizvodile u nekoliko razlicitih boja, a s godišnjom prodajom vecom od pet milijuna pari godišnje postale su pravi hit na tržištu. Postavši najveci sportski brend u bivšoj državi Startasice su 1987. bile službeni sponzor Univerzijade.



Nakon što je 1991. godine izbio rat, Borovo i njegovi radnici usprotivili su se vojnoj agresiji, žrtvujuci ne samo tvornicu i proizvodnju nego i ljudske živote. Startasice su ipak preživjele i taj dio povijesti, a njihova proizvodnja nije bila prekinuta ni za vrijeme rata. Danas, 18 godina nakon što su skoro postale prošlost, oživio ih je redizajn Maura Massarotta. Njegov projekt oživljavanja Startasica Long Live Startas je krajem 2008. nagraden posebnom nagradom Grand Prix Hrvatskog dizajnerskog društva.

Drugi Weekend Media Festival održava se od 17. do 19. rujna u Rovinju pod pokroviteljstvom Adris grupe u halama stare Tvornice duhana na rivi. Prvi festival je lani okupio više od 1.400 sudionika iz svih zemalja okruženja, najzanimljivija imena svijeta medija, marketinga i PR-a te predstavnike mnogobrojnih kompanija, a medijski ga je pratilo više od 170 akreditiranih novinara. Ove godine ocekuju još veci broj gostiju iz Hrvatske, Srbije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Makedonije i okolnih zemalja, koje ceka niz atraktivnih predavanja i radionica, a medu brojnim predavacima koji dolaze u Rovinj je i voditelj novih tržišta u kompaniji Google Christian Hernandez Gallardo.


Podijeli: Facebook Twiter