Od plesnog do sjetnog, pritom dominantno u žanrovskim okvirima swinga, posebno gipsy swinga pod utjecajem Djanga Reinhardta, ali i jake autorske podloge u talijanskoj popularnoj glazbi, taranteli, kao i širem mediteranskom zvukovlju, ruskim ciganskim napjevima, a u povremenom gitarskom soliranju lidera benda Maurizija Gerija, čak i odjeka čuvene Karasove citre iz kultnog filma "Treći čovjek", sinoć se rovinjskoj publici u Multimedijalnom centru, drugog dana Rovinj Spring Jazza 2014, uspješno predstavio talijanski sastav iz Toscane Maurizio Geri Swingtet.
Ugodan, skoro jednoipolsatni nastup, da je bilo još mrvu dodatne strasti, mogao bi dobiti još snažniji epitet. "Ovo bi se sviđalo Woodyju Allenu", kazao je kolega odmah nakon uvodne pjesme o moru, imaginarnoj luci i putovanju, u kojoj se isticao Woodyjev instrument klarinet, koji u ovom 20 godina djelujućem talijanskom kvintetu sugestivno svira Michele Marini. U manjem broju skladbi Maurizio Geri i pjeva, a kad se za tih izvedbi ignorira sva instrumentalna bendovska podloga, zvuči kao klasični talijanski kantautor, što nije ništa samo po sebi loše. Jednu su pjesmu posvetili i velikom talijanskom glazbeniku iz 50-ih Gorniju Krameru.
Uoči rovinjskog nastupa svirali su početkom tjedna u Zadru, a prije odlaska u Beč gdje nastavljaju svoju europsku turneju. Između nastupa hrvatskog jazz fusion kvarteta Hologram u četvrtak, kojim je otvoren trodnevni Rovinj Spring Jazz 2014 te večerašnjeg zajedničkog nastupa srpskog jazz benda Blue Family i američkog pjevača Deana Bowmana kojim će se zaključiti ova manifestacija čiji je cilj još od 2009. promocija jazz glazbe, u ansamblu pod vodstvom gitarista i pjevača Maurizija Gerija sinoć su još svirali gitarist Luca Giovancchini, klarinetist Michele Marini, harmonikaš Giacomo Tosti i kontrabasist Bicola Vernuccio. (Z. ANGELESKI)