Matoševic, Tolj i Trapan u SAD -u i Kanadi

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Tri ugledne vinarije Istre i Dalmacije zajednickim su nastupom i predstavljanjem svojih vina u Sjedinjenim Americkim Državama i Kanadi u proteklih desetak dana ucinile važan korak u promociji svojih i, opcenito, vina hrvatskih obiteljskih proizvodaca na medunarodnom tržištu. Na vlastitu inicijativu, vinarije Matoševic, Saints Hills i Trapan održale su kušanja i predstavljanja u New Yorku, Chicagu i, po prvi put, u Torontu.

Njihovi vlasnici - Ivica Matoševic, Ernest Tolj i Bruno Trapan - sommelierima, distributerima i kupcima su predstavili svoja vina u kontekstu istarskog i dalmatinskog teritorija, no, prije svega, u kontekstu Hrvatske kao vinske zemlje staroga svijeta.

Iako su Matoševic, Tolj i Trapan proteklih mjeseci zajednicki vec nastupali na tržištu SAD-a, ova je kušanja obilježio interes kako entuzijasta koji su vec upoznati s hrvatskim vinima, tako i onih koji su došli kušati vina "nove" zemlje na vinskoj karti svijeta.

Rezultat je to kontinuirana promocija koje vinarije imaju na ovom tržištu. Viša razina cjelokupnih dogadanja u odnosu na prijašnje posjete razvidna je i iz restorana u kojima su vinari održali predstavljanja: Gramercy Tavern i Anfora u New Yorku, Lockwood Palmer House Hilton u Chicagu te Wildfire u Torontu.

Rijec je o mjestima koja su na sjevernoamerickom tržištu na glasu kao institucije gastronomije. "Svaki naš posjet Americi privuce novu publiku na kušanja i nastupamo na sve utjecajnijim mjestima. Svaki put sve bolje kotiramo! Mislim da je to jasan rezultat dugorocnog ulaganja u promociju koji ne dolazi preko noci vec intenzivnim naporima", pojasnio je Ivica Matoševic.

Posjet su zabilježili ugledni novinari i mediji, koji ce pricu istarskih i dalmatinskog obiteljskog proizvodaca prikazati na jednoj od vodecih financijskih mreža, Bloomberg; u jednom od vodecih vinskih i gastro magazina, Wine Enthusiastu i Food and Wine te TV emisiji CNBC-a Wine Portfolio. "U prvim nastupima na sjevernoamerickom tržištu krenuli smo, prirodno, s promocijama medu dijasporom. Sada smo izašli iz tog kruga i stjecemo povjerenje i ugled medu strucnjacima koji nisu nužno povezani s Hrvatskom. To je kljucan element uspješnog izvoznog nastupa", dodao je Ernest Tolj.

Predstavljena su vina Alba i Grimalda (Matoševic), Nevina i Dingac (Saints Hills) te Uroboros i Nigra Virgo (Trapan). Matoševic, Saints Hills i Trapan vina vec su prisutna na americkom tržištu, u New Yorku i Chicagu. "Dugorocna prisutnost na medunarodnim tržištima, osim kvalitetom, može se postici jedino redovitim ulaganjem u promociju Hrvatske kao vinske regije i vina autohtonih sorti. Od toga ne smijemo bježati", zakljucio je Bruno Trapan.


Podijeli: Facebook Twiter