Matic, Kabola i Roxanich u Moskvi

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Predstavnici istarskih vinskih kuca Matic, Kabola i Roxanich proteklog su vikenda prisustvovali na renomiranom medunarodnom sajmu vina i pica "Russian wine fair" u Moskvi. Zajedno s ostalim hrvatskim vinarima, istarski proizvodaci su osvojili Grand Prix za kvalitetu i odanost tradiciji. Kako je bilo u Moskvi rekao nam je Milenko Matic, vinar iz sela Baškoti kraj Višnjana. Po njegovim rijecima sajam je bio izuzetno dobar.

- Nastupali smo svi zajedno, na 100 kvadrata štanda predstavili smo ukupno 22 vinske kuce iz cijele Hrvatske. Uz nas, trojica hrvatskih kuhara predstavljala su hrvatsku kuhinju pa su hrana i vino bili dobitna kombinacija za promociju naše zemlje. Imali smo puno ozbiljnih kontakata i nadam se da ce iduce godine krenuti izvoz za ovu najvecu europsko-azijsku zemlju. Rusi su bili zainteresirani za naša vina, rekao je Matic.

Mato Matic iz vinarije Roxanich iz porecke Nove Vasi veli kako je rusko tržište vinarima vrlo interesantno, te se na njemu kultura pijenja vina razvija iz dana u dan.



- U Moskvi postoji niz vrhunskih restorana s vinima iz cijelog svijeta i ponuda je u njima vrlo bogata, te je to tržište na kojem cemo nastojati afirmirati. Ovo je tek prvi korak, a znamo da je od prezentacije do afirmacije vrlo dug put.

Rusi su upoznati s Istrom jer osim klasicnih turista koji dolaze ima i puno onih koji ovdje imaju kuce ili vikendice i imaju prilike upoznati istarska vina, te svoje dojmove vracaju i šire u svojoj zemlji, veli Matic. Njihova vinska kuca na sajmu se predstavila etiketama Malvazija Antica, Chardonnay Milva, Superistrian, Teran i Cabernet Sauvignon.

Momjanski vinar Marino Markežic iz vinske kuce Kabola veli kako mu je ovo bilo drugo predstavljanje na ruskom tržištu.

- Prvu prezentaciju imali smo prije nekoliko godina. Rusi su upoznati s Istrom, iako treba naglasiti da je rijec o jako velikom tržištu. To se tržište jako razvija i na njemu su prisutna sva svjetski poznata vina, ali imaju i sve više svojih somelijera koji upoznaju vrijednosti vina i dok su prije potrošaci birali samo etiketu, sada sve više pažnje pridaju kvaliteti samog vina, veli Markežic.

Na moskovskom sajmu njegova se vinarija predstavila malvazijom iz 2010. godine, malvazijama Antica i Unica, te momjanskim muškatom i teranom.


Podijeli: Facebook Twiter