Iz Obrtničke komore Istarske županije pozivaju članstvo da sudjeluju u radionicama o marketingu koje će, u organizaciji obrta Abacus tim, voditi profesori s pulskog Fakulteta ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković". Grupe polaznika formirat će se do 20. studenoga, a radionice bi se, u terminima koji odgovaraju članstvu, trebale početi održavati koncem studenog ili početkom prosinca.
O radionicama su na jučerašnjoj konferenciji za novinare govorili suvlasnik Abacus tima Marino Buršić i profesor na FET-u doc. dr. sc. Erik Ružić, koji će, kako je najavio, predavati o uspješnoj prodaji i pregovaranju. I ostale četiri radionice vodit će doktori znanosti, docenti ili redoviti profesori: Lenko Uravić govorit će o marketinškim projekcijama uspješnog obrtnika; Dražen Alerić o e-marketingu, dok će Dragan Benazić uputiti obrtnike u izradu marketinškog plana.
Svaka radionica trajat će četiri školska sata i organizirat će se u prostorijama Komore u Mletačkoj 12 u Puli ako se prijavi barem deset polaznika. Cijena svih pet radionica iznosi 1.500 kuna plus PDV. Termini će biti prilagođeni potrebama polaznika, uz mogućnost prilagodbe sadržaja i tema.
Marketinška znanja i vještine u suvremenom su poslovnom okruženju od ključnog značaja za uspjeh i opstanak poduzeća, kazao je Ružić. Stoga će polaznici na ovim radionicama moći naučiti kako planirati poslovanje i uspješno se predstaviti na tržištu, na koji način provesti marketinške aktivnosti putem interneta, upravljati prodajom i pregovaranjem, brendirati proizvod ili uslugu i poboljšati konkurentski položaj na tržištu.
Buršić je napomenuo da je današnje poslovno okruženje vrlo dinamično i turbulentno pa zahtijeva stalno prilagođavanje, educiranje i ulaganje u znanje.
OKIŽ ima 7.380 članica, rekao je tajnik Komore Eros Sorić te dodao da se radionice ne bi trebale shvaćati kao trošak, nego kao investiciju jer je bitno usvojiti nova znanja i vještine radi poboljšanja poslovanja. Ružić je dodao da će obrtnici na radionicama čuti nešto novo, dok je za profesore, s druge strane, važno biti u kontaktu s ljudima iz biznisa, čime se, dodao je, povezuju znanost i praksa, a tako je moguće ostvariti napredak. (M. VERMEZOVIĆ IVANOVIĆ)