Manifestacije dovode goste i prodaju destinaciju

Euro Juričić, predsjednik strukovne grupe putničkih agencija pri komori (M. MIJOŠEK)
Euro Juričić, predsjednik strukovne grupe putničkih agencija pri komori (M. MIJOŠEK)

U Hrvatskoj gospodarskoj komori - Županijskoj komori Pula u ponedjeljak je održan okrugli stol na temu Lokalne manifestacije - prilika za turističke agencije. Kako je u uvodu naveo predsjednik Strukovne grupe putničkih agencija pri komori Euro Juričić, intencija okruglog stola je povezati organizatore raznih manifestacija u Istri s turističkim agencijama. Uz napomenu da su manifestacije, od onih tradicijskim do onih gastro, jako bitne za neku destinaciju, posebno je naglasio njihovu važnost u pred i posezoni kada Istra gostima mora ponuditi nešto više od "sunca i mora".

Jasna Jaklin Majetić, predsjednica Hrvatske gospodarske komore - Županijske komore Pula naglasila je kako Istra ima zanimljive i kvalitetne manifestacije, te treba pronaći način kako ih što više i što bolje plasirati gostima.

Histria za Uskrs

- Kako bismo kvalitetne manifestacije koje Istra nudi, od onih kulturnih do onih gastro prirode, što bolje istaknuli dogovoreno je s direktoricom Turističke zajednice Grada Pule Sanjom Cinkopan Korotaj, da ove godine našu manifestaciju "Histria", na kojoj se izlaže hrana, pića i novi proizvodi, organiziramo prije Uskrsa kada već ima turista, a osim izlagačkog dijela programa jedan dio namijenimo upravo predstavljanju istarskih manifestacija, navela je Jaklin Majetić.

Pročelnica Upravnog odjela za turizam Istarske županije Nada Prodan Mraković istaknula je kako manifestacije dovode goste i prodaju destinaciju, ali i da je organizacija održive manifestacije ozbiljan i kompleksan posao. Istaknula je kako su one vrlo važan motiv dolazaka turista u Istru te jačaju brend Istre, a kako je važno da su manifestacije održive te se međusobno ne preklapaju.

Istra kao brend

- Početkom godine organizirali smo edukacije po klasterima o važnosti održivosti manifestacije, a s Institutom za poljoprivredu i turizam iz Poreča pokrenuli smo istraživanje o 25 gastro manifestacija kako bi analizirali na koji ih način doživljavaju turistički posjetitelji, ali i lokalno stanovništvo, navela je županijska pročelnica, dodajući da će rezultati javnosti biti prezentirati početkom slijedeće godine.

Istaknula je i kako županija potporama sufinancira razne manifestacije, a neki od kriterija je da je riječ o manifestacijama u pred i posezoni, da jačaju Istru kao brend te se organiziraju na turistički slabije razvijenim područjima.

Nakon uvodnog dijela, predstavnici turističkih zajednica iz Buzeta, Fažane, Vodnjana, Savičente, Pule te središnje Istre prezentirali su predstavnicima turističkih agencija svoje najbolje manifestacije po kojima su poznata njihova mjesta kako bi ih oni dalje mogli "prodati" gostima. (B. PETROVIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter