Nacionalna udruga malih i obiteljskih hotela u suradnji s HTZ-om od 23. do 27. ožujka organizira veliku europsku promociju malih hotela te razgovore sa poslovnim partnerima u Njemačkoj, Češkoj i Austriji. Cilj je promovirati i dogovoriti poslovne aranžmane sa stranim partnerima koji bi u svoje kataloge ponude uvrstili i oko 15 tisuća postelja u najboljim malim hotelima Hrvatske, priopćio je Šime Klarić, predsjednik Udruge. On će, zajedno s dvadesetak članova ove udruge, u Beču, Pragu i Muenchenu sudjelovati na poslovnim radionicama, na kojima se očekuju i strani touroperatori. Vlasnici obiteljskih hotela novinarima će predstaviti Small and Friendly ponudu.
Svrha je poslovnih radionica na koje su pozvani predstavnici inozemnih agencija zainteresirani za plasman hrvatskih malih i obiteljskih hotela svojim gostima predstaviti posebnosti turističke ponude u takvim objektima i brojne mogućnosti koje su na raspolaganju gostima. Naglasak je na gourmetu, aktivnom odmoru i doživljajima, baštini, wellnessu, te odmoru za obitelji s djecom.
Održat će se i tradicionalna Hrvatska večera u hrvatskim restoranima Beča, Muenchena i Praga. Tom će prilikom mali hotelijeri poslužiti i promovirati hrvatske delicije i vina.
- Mali i obiteljski hoteli, njih 200 koji u Hrvatskoj nude oko 15 tisuća postelja, nastali su na tradiciji turističkog gostoprimstva koje se u našoj zemlji njeguje duže od 150 godina. Pod zajedničkim nazivom Small and Friendly, te male obiteljske oaze turističke ponude objedinjavaju ono najbolje u našem turizmu: srdačnost domaćina, visoku kvaliteta individualizirane usluge i autohtonu ponudu. Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela u Hrvatskoj u svom redovnom i pridruženom članstvu ima 143 hotela i 64 visokokvalitetna pansiona, vile i agrodomaćinstva s područja cijele Hrvatske, navodi Klarić. Napominje nadalje da Strategija razvoja hrvatskog turizma do 2020. godine za postojeće i nove kapacitete malih obiteljskih hotela i pansiona predviđa ulaganja od oko 295 milijuna eura. "S obzirom da je većina malih i obiteljskih hotela visoke kategorije, jačanje ovog segmenta ponude izuzetno je važno za jačanje konkurentnosti hrvatskog turizma. Upravo zato ova strategija predviđa otvaranje oko 200 novih obiteljskih i malih hotela", zaključuje Klarić u svom priopćenju. (M. VERMEZOVIĆ IVANOVIĆ)