Madonnin film dobio mješovite kritike

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Madonnin film "W.E." o ljubavi americke razvedenice Wallis Simpson i britanskog kralja Edwarda VIII., dobio je mješovite kritike na festivalu na kojemu je prikazan izvan konkurencije. Tako, dok Daily Telegraph piše da je film "bolji od ocekivanog" i "ne bez zabavnih trenutaka", Guardian ga ocjenjuje kao "pretjerano nakicenu i samouvjerenu glupost" dok Variety istice da film "obiluje raskošnim detaljima" ali je "preopterecen glupim dijalozima i slabim glumackim izvedbama".

Obracajuci se medijima nakon premijere, 53-godišnja je pop zvijezda kazala kako vidi odredene slicnosti izmedu sebe i žene koju mnogi smatraju krivom za Edwardovu abdikaciju 1936. i ustavnu krizu u britanskom kraljevstvu koja je uslijedila. Poput Simpson, Madonna je osoba koja svoj život živi pod budnim okom javnosti i takoder je Amerikanka koja se bila u Englesku preselila radi ljubavi, kada se udala za britanskog redatelja Guy Ritchieja od kojega se u meduvremenu rastala.

"Identificirala sam se s njom. Vrlo se cesto dogada da ljudi kada postanu poznate javne osobe budu na neki nacin stigmatizirani. Prišiju ti neke pridjeve i više ti nije dopušteno da budeš išta više od toga. Iako se to kasnije promijenilo, kada sam se tek doselila u Englesku cesto sam se osjecala kao 'outsider'", kazala je Madonna. Objasnila je takoder da je bila "posve obuzeta pokušavajuci shvatiti razlog zašto je taj covjek, kralj Edward VIII., zbog ljubavi odlucio odbaciti tako važan položaj".

Zahvalila je svojim bivšim muževima Ritchiju i americkom glumcu i redatelju Seanu Pennu jer su podržavali njezine kreativne ambicije i bili velika podrška u tome da se okrene filmu. "Privlace me kreativni ljudi, zbog cega sam se i bila udala za tu dvojicu vrlo talentiranih redatelja. Obojica su me poticala i kao redatelji i kao kreativci da radim to što radim, i obojica su mi bili velika podrška", naglasila je. (Hina)

Podijeli: Facebook Twiter