Lutrija usrecila Fimi-Mediju

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Državno odvjetništvo, odnosno organi gonjenja pravne države punom parom rade na razotkrivanju poslova što ih je s državnim poduzecima ugovarala Fimi-Media pritvorene poduzetnice Nevenke Jurak, a ova istraga, bude li vodena prema pravilima struke, uskoro ce izazvati tektonske poremecaje u Hrvatskoj Lutriji.

Bura koja bi se zbog poslovanja s ovim poduzecem mogla podici ne bi odgovarala vladajucoj stranci buduci da su u nadzornim strukturama Lutrije, kao i u Skupštini poduzeca, sjedila cak cetiri HDZ-ova ministra. Predsjednik Nadzornog odbora Hrvatske Lutrije ministar je obrane Branko Vukelic, dužnost predsjednika Skupštine obnaša ministar financija Ivan Šuker, a dvoclano clanstvo Skupštine cine tadašnji ministar znanosti, obrazovanja i športa Dragan Primorac te ministar kulture Božo Biškupic.

Od 2006. do 2009. godine je poduzece Nevenke Jurak od Fimi-Medije dobivalo i naplacivalo poslove, koje je potom delegiralo tvrtkama koje se inace bave marketinškim poslovima. Ukoliko su javni natjecaji za te poslove i raspisivani, nitko ih pokraj Fimi-Medije nije imao šanse dobiti. Gdjegod se ta tvrtka prijavila, njen bi uspjeh na natjecaju bio zagarantiran. Tako je bilo i u slucaju Hrvatske Lutrije.

Poduzece Nevenke Jurak došlo je u priliku «odraditi» gotovo sve televizijske reklame koje je Lutrija narucivala u razdoblju 2006.- 2009. Izradu tih reklama Fimi-Media prepuštala je zagrebackom poduzecu DIM studio.

Godine 2006. DIM studio je tako po narudžbi Fimi-Medije za Hrvatsku Lutriju izradio reklame za nagradne igre «Slatki Zoo» i «Carolija». Godinu dana kasnije obim poslova se udvostrucio, pa je Fimi-Media s Hrvatskom Lutrijom ugovorila i DIM studiju delegirala cetiri posla izrade reklama. Radilo se o reklamama za Božicnu Lutriju, igru na srecu Zagrebi i osvoji, zatim Kolo srece i Vaga srece te na koncu za nagradnu igru Expresica. Radilo se o kratkim televizijskim reklamama koje su emitirane na Hrvatskoj televiziji. Posao s Hrvatskom Lutrijom Fimi je procvjetao 2008. godine.

Poduzece Nevenke Jurak ugovorilo je s Lutrijom reklamiranje niza nagradnih igara, odnosno igara na srecu. Radilo se o izradi reklama za ove igre: Keno, Moja srecka, Super Sedmica, Božicna lutrija, Zatresi mrežu, Tuti fruti, Bubamara, Vatrena srecka i Uskrsna lutrija. Sve ove poslove što ih je Jurak ugovorila s Lutrijom odradilo je isto poduzece - DIM studio, koje se i inace bavi izradom, reklama, spotova i slicno.

Isti model poslovanja Fimi-Medije s Hrvatskom Lutrijom, model u kojem je poslove odradivao netko drugi, a Nevenka Jurak ubirala proviziju, nastavljen je i u 2009. godini. DIM studio za Hrvatsku Lutriju prošle godine je, dakle, po narudžbi Fimi-Medije snimio spotove za sljedece igre: Zaplešimo, Instant Bingo, Ljubilica, Jurilica i Uskrsna lutrija.

Vrijednost poslova koje je Hrvatska Lutrija dala poduzecu Nevenke Jurak nije nam poznata, ali zasigurno se izražava u milijunima kuna. Iz Hrvatske lutrije nisu nam odgovorili na pitanja o poslovanju s Fimi-medijom, a Državno odvjetništvo, tj. USKOK, nije željelo ništa reci o istrazi.


Podijeli: Facebook Twiter