Talijanske modne kuce, ukljucujuci cak i luksuzne brendove kao što su Armani i Valentino koji tradicionalno zaziru od online prodaje, testiraju svoje web ducane uoci predbožicne groznice.
Najgora recesija nakon Drugog svjetskog rata i cinjenica da sve više ljudi želi kupovati putem interneta cak i skuplje stvari pokrenuli su otvaranje online trgovina u industriji luksuznih brendova.
Medu onima koji su u posljednjih mjesec dana otvorili e-trgovinu su i talijanski dizajneri Roberto Cavalli i Salvatore Ferragamo. Cavalli ce biti prisutan u cak 46 zemalja te ce se napokon predstaviti i u zemljama u kojima nema klasicne ducane.
"Ocekujem znacajan porast online prodaje luksuzne robe, za oko 40 posto, odnosno na 335 milijuna eura, samo u Italiji tijekom božicnog razdoblja. Posljednjih godina kontinuirano raste broj e-ducana, a za iducu godinu predvidam da ce brojke dostici ili cak malo nadmašiti ove iz 2009", rekao je Alessandro Perego, profesor iz milanske škole menadžmenta. Svjetska online prodaja iznosit ce oko tri i pol milijarde eura.
"Ljudi se u ovo krizno vrijeme osjecaju krivima ako idu u šoping, pa se nekako ugodnije osjecaju kupujuci od kuce", objasnila je Paola Durante iz Merrill Lyncha. Najviše se putem interneta kupuje odjeca, pa cipele i na trecem mjestu - knjige.