Love shopping: Popusti od 15 posto nisu primamljivi

Većina je trgovina na novu kolekciju ponudila 15 posto popusta
Većina je trgovina na novu kolekciju ponudila 15 posto popusta

"Love shopping" je popustima u trgovine na Valentinovo trebao privući veći broj kupaca, a one su u prijepodnevnim satima bile gotovo prazne. Kako nam je navela Darinka Butković, prodavačica iz dječjeg Benettona, u kojima je možda bilo i najviše kupaca, u trgovinama još uvijek traju sezonski popusti od 30 posto, dok su na novu kolekciju ponudili 15 posto.

- Nažalost, kupaca je vrlo malo, pa se nadamo da će se trgovine popuniti po podne, nakon što ljudi završe raditi, rekla nam je prodavačica. Uz riječi da im je, što se tiče akcija koje provode u suradnji s pulskom Turističkom zajednicom i Obrtničkom komorom, najveći promet u ljetnoj akciji pod nazivom "Late night shopping" navela je da tada prodaja doista poraste, a kupuju jednako i domaći i turisti.

Sličnih je opažanja bila i prodavačica Sandra iz Terranove u kojoj su, u sklopu akcije, ponudili popuste od 15 do 20 posto. No, ti će popusti na novu kolekciju, rekla nam je, trajati i dalje. I ona je izrazila nadu da će više ljudi doći u šoping popodne uz riječi da je termin oko Valentinova dosta nezgodan jer su se ljudi već istrošili, kupujući na zimskim akcijama i popustima.

Od malobrojnih kupaca koje smo susreli doznali smo da u dućane nisu došli ciljano radi akcije, a kako im popusti od 15 posto nisu toliko primamljivi da bi ih privukli. (B. PETROVIĆ; snimio M. ANGELINI)


Podijeli: Facebook Twiter