Lorencin: Turistički proizvod mora biti atraktivan

Ministar turizma Darko Lorencin u Krapinsko-zagorskoj županiji
Ministar turizma Darko Lorencin u Krapinsko-zagorskoj županiji

Izrada marketinške strategije za promociju hrvatskog turizma 2014.-2018., prilagodba sustava turističkih zajednica te izrada kvalitetnih projekata za strukturne fondove Europske unije, osnovne su zadaće turističkih djelatnika iz javnog i privatnog sektora u idućem razdoblju, istaknuo je ministar turizma Darko Lorencin za današnjeg posjeta Krapinsko-zagorskoj županji i Termama Tuhelj.

Lorencin je naglasio važnost suradnje javnog i privatnog sektora te jedinica lokalne uprave i samouprave u izradi projekata za nove turističke proizvode i podizanje kvalitete hrvatskog turizma u cjelini, napominjući da je ministarstvo pripremilo financijska sredstva za pomoć pri izradi projekata.

Ujedno je ukazao na potrebu osnivanja klastera konkurentnosti kao instrumenta kvalitetne suradnje svih strana u turizmu.

Izrada svih strateških dokumenta, kao i sve do sada učinjeno u turizmu, ukazuju na činjenicu da slijedi novo razdoblje, odnosno podizanje hrvatskog turizma na višu razinu, rekao je Lorencin.

U kojem smjeru ide kontinentalni turizam i koliko će turističkih projekata zaživjeti u tom dijelu Hrvatske prvenstveno ovisi o kvaliteti samih projekata jer turistički proizvod mora biti atraktivan, interesantan i da svojim sadržajem na neko vrijeme zadrži turiste na tom području, rekao je Lorencin ističući da je turizam u kontinentalnom dijelu Hrvatske dvostruko teže razvijati nego u priobalju.

Ministar od Krapinsko-zagorske županije u skoro vrijeme očekuje donošenje strategije razvoja turizma u toj županiji koja će pokazati smjer u kojem se turizam tog kraja želi razvijati.

Lorencin je istaknuo da Krapinsko-zagorska županija već sada prednjači kada je u pitanju kontinentalni turizam.

Zaključio je da prostora za napredak u hrvatskom turizmu, kao i u kontinentalnom turizmu, ima dovoljno s obzirom na naše resurse i kapacitete te da u stvaranju novih turističkih proizvoda moramo biti bolji od konkurencije.

Svoj boravak u Krapinsko-zagorskoj županiji, osim Terma Tuhelj, ministar je iskoristio za obilazak turističkih i kulturnih znamenitosti Klanjca te općine Sveti Križ Začretje. U razgovoru sa turističkim djelatnicima glavnina tema odnosila se na pripremu projekata za EU fondove. (Hina)


Podijeli: Facebook Twiter