Lorencin: I reprezentacija podiže hrvatski turizam

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Hrvatski turizam ove sezone ima novog saveznika. To je, kako kaže Darko Lorencin, ministar turizma, nogometna reprezentacija, koja na svjetskom prvenstvu u Brazilu iznimno snažno reklamira Hrvatsku i njezine turističke potencijale.

- Na koji način SP u nogometu utječe na hrvatski turizam?

- Nogometno prvenstvo svakako će imati pozitivne, multiplikativne efekte za promociju naše zemlje. Osim što smo igrali na otvorenju svjetskog prvenstva, što je samo po sebi ogromna reklama jer je tu utakmicu pratilo oko dvije milijarde ljudi, svaka pojava naših prepoznatljivih kvadratića pred očima gledatelja iz cijeloga svijeta dodatna je promotivna aktivnost.

Također, ovisno o plasmanu reprezentacije i prisutnosti ''kockica'' u medijskom prostoru tijekom trajanja prvenstva, očekivano je i dodatno jačanje interesa za Hrvatskom pa se nadamo da će i naši igrači dobrom igrom dodatno promovirati Hrvatsku.

- Reklama na otvorenju je bila golema, ali imamo li manje gostiju jer su turisti ostali kod kuće?

- Iako se svjetsko prvenstvo odvija na samom početku špice turističke sezone, ne očekujemo značajne negativne efekte na ukupnu turističku 2014. godinu. Brazil je nama, a i gostima s naših glavnih emitivnih tržišta daleka destinacija, dok je jedna od glavnih komparativnih prednosti Hrvatske upravo dobra prometna povezanost i laka dostupnost.

Poučeni iskustvom, vjerojatno će turisti iz nekih nama važnih emitivnih tržišta tijekom tog dijela godine u većoj mjeri odlučiti u vlastitoj zemlji pratiti nogometno prvenstvo. No, vjerujemo da će se broj takvih turista nadoknaditi u samom vrhu sezone, ali i tijekom posezone.

Osim toga, veliki broj domaćih i stranih navijača utakmice će pratiti u ugostiteljskim objektima, čime će se dodatno povećati i potrošnja u destinaciji.

- Možemo li Hrvatsku, na neki način, promovirati kao "nogometnu destinaciju", kao zemlju u kojoj svi vole nogomet?

- Hrvatska je u svijetu prepoznata kao destinacija sunca i mora, no sukladno razvojnoj strategiji do 2020. godine, turistički razvoj naše zemlje u nadolazećim godinama svakako će se bazirati na jačanju selektivnih oblika turističke ponude, među kojima je kao proizvod s izraženom perspektivom razvoja naveden upravo pustolovni i sportski turizam.

Također, u sklopu kampanje Hrvatske turističke zajednice, za trajanja nogometnog prvenstva širit će se poruka "Football is just the second best thing about Croatia" (Nogomet je druga najbolja stvar u vezi s Hrvatskom), upravo ne bismo li kroz sudjelovanje u ovom nogometnom spektaklu promovirali sve ljepote naše zemlje. (D. GRAKALIĆ)

CIJELI RAZGOVOR PROČITAJTE U TISKANOM IZDANJU


Podijeli: Facebook Twiter