Pulski je Rojc proteklih tjedana bilo mjesto koje je, kao i svake godine u ovo vrijeme, okupilo glazbene entuzijaste željne da nešto nauče na besplatnim jazz radionicama koje organizira Hrvatska glazbena unija Istarske županije, a pod programskom palicom Adriana Bernobića. Ovo je bila četvrta godina zaredom da se organiziraju ljetne jazz radionice, a ove ih je sezone održano pet, najviše do sada, pa je o sviranju saksofona govorio Lenart Krečič, radionicu električnog basa vodio je Luka Veselinović, o bubnjevima je predavao Krunoslav Levačić, o kontrabasu je polaznike podučavao Zvonimir Šestak, a o gitari Darko Jurković.
Radionice su okupile 30 polaznika, no najviše, njih 11, bilo je na bubnjarskoj. No, kao što kaže Adrioano Bernobić, to je bilo i očekivano, ali ga je iznenadio velik broj polaznika na radionicama sviranja električnog basa i saksofona. Tu je bilo po sedam polaznika na svakoj radionici.
- U Puli se zna tko svira jazz bas, tko je zainteresiran za koji instrument pa me to baš iznenadilo, kaže Bernobić napominjući da je u radionici saksofona bilo i polaznika iz Poreča.
- Čovjek se ne mora striktno baviti jazzom da bi došao na jazz radionice jer će uvijek naučiti nešto o instrumentu i tehnici sviranja, objašnjava Bernobić i o radu radionica kaže: "Ponekad predavač izabere jednu temu i predaje o njoj nakon čega dolaze pitanja o toj ili o nekim drugim glazbenim temama. Ili se radionica sastoji od toga da polaznici nešto odsviraju pa predavač kaže je li to bilo dobro ili nije, pa se diskutira… Uvijek sve ovisi o predavaču, kaže Bernobić.
- Kod nas postoji interes za ovakve radionice baš zbog toga što ne postoji institucija koja uči tu vrstu glazbe. Da bi kod nas u Hrvatskoj netko naučio svirati jazz, mora ići ili na radionice ili na privatne satove, kaže Bernobić. (Napisao i snimio Mladen RADIĆ)
VIŠE U TISKANOM IZDANJU.