Vrsni rusko-pulski saksofonist Oleg Kireyev suptilnom je i sugestivnom uvodnom izvedbom jazz standarda iz 1930. "Body and Soul" inaugurirao večeras na maloj sceni pulskog INK-a novi program "Jazz u kazalištu", da bi ugodno putovanje kroz djela velikana jazza 20. stoljeća, pred stotinjak upućenih i opuštenih pulskih ljubitelja jazza, nastavio zajedno s klavijaturistom Leonom Brenkom, i to izvedbom klasika jazza američkog skladatelja Sigmunda Romberga "Softly As In A Morning Sunrise" iz operete "The New Moon" (1928).
Treću skladbu , nježnu "In A Sentimental Mood" Dukea Ellingtona predvodio je gitarist Boro Lukić, da bi se za izvedbe vedre, zaigrane "Billies Bounce" Charlieja Parkera te klasika "Blue Monk" Theloniousa Monka, priključili kontrabasist Nenad Mirt i bubnjar Adriano Bernobić.
Stvorivši tako zaokruženi, homogen bendovski zvuk, u ostatku ugodne jazz večeri izmjenjivale su i dalje skladbe koje su obilježile razdoblje od ere swinga do hard bopa - od Parkerove "Yardbird Sweet" do klasika Milesa Davisa "So What".
Mala scena INK-a (stražnji prostor) mudro je skraćena velikim crnim kazališnim zavjesama na sveukupno desetak redova u dva kata, ostavljajući - diskretnom rasvjetom i dobrim ozvučenjem - dojam malog, ali vrlo ugodnog jazz kluba.
Oleg Kireyev u par se navrata pulskoj publici obratio zgodnom kombinacijom hrvatskog, ruskog i ponajviše engleskog jezika. (Z. ANGELESKI, snimio D. ŠTIFANIĆ)